OPERATION NOVA SIX 2
Történet, feladatok:
Annak ellenére, hogy 2024. március 09-én a CIA SOG alakulatai a laoszi dzsungel felett sikeresen lelőtték Dragovich szállítórepülőit, a lezuhant és szétszóródott NOVA 6 ideggáz készleteket nem sikerült teljesen megszerezni és felszámolni. Valamint a CIA SOG alakulatok sikertelen kísérlete nyomán mintát sem sikerült küldeni a CIA központba, mivel Dragovich harcosai lelőtték a mintát kimenekítő helikoptert, megsebesítve a CIA SOG alakulatok parancsnokát is. A CIA SOG alakulat szerencséje, hogy az utolsó akció során sikerült legalább a Dragovich- csoport által visszaszerzett valamennyi NOVA6 készletet és Dragovich egyik hasonmását egy sikeres konvojtámadás során megsemmisíteni.
Az igazi Dragovichnak viszont ezer arca van, még mindig él és a laoszi dzsungelben szervezi egyre agresszívabban továbbra is a kimenekítését, és az utolsó NOVA 6 készletek visszaszerzését. Mivel erőforrásai és támogatói száma is megcsappantak, kénytelen bevenni az eddig semleges laoszi előretolt bázist, valamennyi épületével, hogy az ott lévő híradó és katonai infrastruktúrát is fel tudja használni célja elérésében. A CIA SOG alakulatoknak továbbra is 2 feladata van. Megszerezni, vagy felszámolni az összes NOVA6 készletet, mintát küldeni belőle Langley-be, valamint az igazi Dragovichot végleg és örökre kivonni a forgalomból. Nincs kegyelem, nincs fogolyejtés, nem maradhatnak szálak, Dragovichnak … meg… kell… halnia!
Harcoló oldalak:
CIA SOG alakulat: beszivárogni a laoszi dzsungelbe, és a laoszi bázisra, felkutatni Dragovichot és követőit, valamint a maradék NOVA6 idegméreg készleteket és véglegesen kivonni valamennyit a forgalomból. Felderítés, célmegjelölés, területfoglalás, felszámolni a lőszer-és fegyverkészleteket a rakományt és az valamennyi infrastruktúrát robbantással.
A cél: Dragovichnak…. meg… kell… halnia!
Dragovich követői (civilek) és orosz zsoldosok (PMC): Dragovich személyi védelme, a maradék NOVA6 rakomány felkutatása és biztosítása, elszállításának megszervezése, a laoszi bázis elfoglalása, a CIA SOG infrastruktúrájának megsemmisítése, a CIA drón lelövése és hű vezetőjük megvédése mindenáron. Hithű, fanatikus, szélsőségesen idealista civilek és kegyetlen, mindenre elszánt zsoldosok, akik meggyőződésük miatt képesek bármire, akár még öngyilkos akciókra is, csak hogy megvédjék vezérüket és a mestertervét.
Laoszi katonák: Helyi, gyéren felszerelt hadsereg, akik a helyismeretüket kihasználva számos csapdával és telepített IED-vel segítik és védelmezik Dragovichot és követőit.
DRESSCODE:
Szigorúan ellenőrizni fogjuk, ezért kérünk Titeket, hogy ne hozzuk egymást olyan helyzetbe, hogy valakit ezért bentről a parkolóból, vagy az eligazítás után haza kelljen küldeni. Ha nincs olyan felszerelésed, ami a dresscode-ban engedve van, akkor ne abban gyere. Iszonyú kellemetlen, Nektek is, nekünk is és nem is azért szervezzük a játékot!
Dresscode/Dragovich követői és PMC:
– Modern, civil, vagy PMC öltözet. A lényeg, hogy ne katonának nézzél ki! Farmer, kockásing, vagy világos (tan, coyote, drapp) felső, világos (tan, coyote, drapp) baseball sapka, vagy zöld (OD) nadrág, fekete/sötét (fekete, sötétkék) felső, fekete/sötét (fekete, sötétkék) baseball sapka! Kevert ruházat, alul katonai, felül civil is engedélyezett, de csak alul lehet katonai! SISAK viselése ezen az oldalon NAPPAL TILOS, az ÉJSZAKAI JÁTÉKON NEM TEREPMINTÁS HUZATTAL ENGEDÉLYEZETT!
Dresscode/Laoszi hadsereg
– Egyszínű katonai öltözet engedélyezett (Gorka is). Boonie kalap, baseball sapka szintén csak egyszínű lehet! SISAK viselése ezen az oldalon NAPPAL TILOS, az ÉJSZAKAI JÁTÉKON NEM TEREPMINTÁS HUZATTAL ENGEDÉLYEZETT!
Dresscode/CIA SOG alakulat oldal:
– Minden modern katonai terepszínű minta engedélyezett. Egyszínű, vagy civil/PMC ruházat ezen az oldalon tilos!!!
Mellény/málha lehet egyszínű, valamint az oldalon engedélyezett ruházatokkal megegyező mintázat. Sisak, boonie, baseball sapka engedélyezett, de csak az oldalon engedélyezett ruházatokkal megegyező mintázatú! Tehát multicam felszereléshez multicam fejfedő! Természetesen bármilyen típusú sisakot lehet használni, a ruházattal egyező huzattal! Tehát Multicamhez egyszínű fekete nem jó. Amennyiben a huzat alól kilóg valamennyi egyéb szín, az nem probléma.
Dresscode Sniper:
– Dragovich követői és PMC oldalon: Ghillie viselése tilos.
– Laoszi katona oldalon: Ghillie viselése engedélyezett, de jól látható helyen piros szalagot kell elhelyezni. (lábon, lövőkaron).
– CIA SOG alakulat oldalon: Modern ghillie engedélyezett!
Arra kérünk mindenkit, hogy próbáljatok meg egységes ruházatban – ruha, mellény, technikai kiegészítők, fejfedők – megjelenni.
KÖTELEZŐ:
Védőszemüveg, narancs színű találatjelző, minél több rádió, megfelelő dresscode és az etikus viselkedés maradéktalan betartása, éjszakai játékhoz tracer/lámpa, piros színű világító találatjelző, folyadék (víz), étel, akinek kell gyógyszer, a medikeléshez fehér géz/fásli/ruhadarab és/vagy CAT.
MEDIC:
Minden harcoló alakulatban kötelező dedikált Medic! A Medic MAGÁT KEZELHETI, DE HANGOSAN TÁRSÁT ODA KELL HÍVNIA SEGÍTENI! Továbbá saját harcoló oldalán bárkinek, tehát más baráti játékosnak nyújthat segítséget! MINDEN TALÁLAT, TALÁLAT! Bakancs, ghillie, sisak, plate, HPA palack, fegyver találatot is meg kell adni, figyeljetek ezekre is!
- találat:
HANGOSAN MONDOD, HOGY MEGVOLT, ELSŐ TALÁLAT. SEBESÜLT VAGY!
Gyógyítása 30 másodperig tart, géz/fásli/fehér ruha/CAT felhelyezésével.
BÁRKI GYÓGYÍTHAT A RAJBÓL, MAGADAT NEM GYÓGYÍTHATOD.
Közben kúszhatsz, biceghetsz, csúszhatsz, mászhatsz.
SE FUTÁS, SE HARCOLÁS, SE INFOZÁS!
Narancs kendő még nem kell!
AZ ELSŐ MEGADOTT- BEMONDOTT TALÁLAT UTÁN 3-5 MÁSODPERC UTÁN LEHET LEADNI A MÁSODIK TALÁLATOT SZIGORÚAN EGYES LÖVÉSSEL!!!
- találat:
HANGOSAN MONDOD, HOGY MEGVOLT, MÁSODIK TALÁLAT! SÚLYOS
SEBESÜLT VAGY!
Gyógyítása 60 másodperig tart, géz/fásli/fehér ruha/CAT felhelyezésével.
CSAK A DEDIKÁLT MEDIK GYÓGYÍTHAT.
NEM MOZOGHATSZ, MAX 2 MÉTERT OLDALRA KÚSZVA.
SE FUTÁS, SE HARCOLÁS, SE INFOZÁS, CSAK A TÁRSAID VIHETNEK ARRÉBB LASSAN, ALÁD KAROLVA/CIPELVE.
Narancs kendő még nem kell!
- találat:
HANGOSAN MONDOD, HOGY MEGVOLT, HARMADIK TALÁLAT! HALOTT VAGY!
GYÓGYÍTANI NEM LEHET!
FELTESZED A NARANCSSÁRGA KENDŐT, NEM MOZOGSZ (max 2! métert a tűzvonalból, de nem 12-t), NEM INFOZOL!
INDUL A RAJODNAK A KIVÉRZÉSI IDŐ! HA LETELT, A RAJOD VISSZAÁLL!
Késelés, gránát, akna, bomba találat:
NEM MONDOD BE A TALÁLATOT! HALOTT VAGY!
GYÓGYÍTANI NEM LEHET!
FELTESZED A NARANCSSÁRGA KENDŐT, NEM MOZOGSZ (max 2! métert a tűzvonalból, de nem 12-t), NEM INFOZOL!
INDUL A RAJODNAK A KIVÉRZÉSI IDŐ! HA LETELT, A RAJOD VISSZAÁLL!
Kivérzési idő: 10 perc. Amennyiben egy rajból egy személyt sikeresen megkéseltek vagy felrobbantottak, vagy megvolt a 3. találata, a raj többi épen maradt tagjának maximum 10 perce (kivérzési idő) van még játszani, utána RAJ SZINTŰ VISSZAÁLLÁS VAN! Tehát ha megkéseltél valakit az ellenfél rajából, automatikusan nem kell azonnal visszaállnia a többi játékosnak is!
Visszaállási idő HQ-n/GYÜK-ön: max. 10 perc (ha ennél több kell, jelezzétek az oldalpknak).
FONTOS, hogy az ellátott személy nem játszik, nem lő, nem beszél! Gyógyítás közben a Társ/Medic nem lőhet! Amennyiben mégis kénytelen a Társ/Medic lőni, az ellátást újra kell kezdeni!
1 sorozatból kaptál 3 BB-t, az 1 találat. Ha utána folyamatosan lőnek és újra eltalálnak, akkor
- találat, és akár 3. találat. Tehát ha nem fedezék mögött találnak el, tovább lőnek és a 2., 3. találatot is beviszik, akkor kivégeztek.
Dobatás nincs, de lehetőség szerint ne lőjjük rommá a másikat, és kerüljük a felesleges fájdalomokozást.
Halottat, sebesültet fedezékként használni tilos és etikátlan!
KÉSELÉS:
Csak gumikéssel lehet végrehajtani, mellkason egy keresztet imitálva, vagy pedig nyakhoz érinteni. Nem szúrunk, ütünk, valamint nem dobjuk a játék kést a másik felé!!! Akit megkéseltek, nem jelzi hangosan, hogy elhalálozott, 10 perces kivérzési idő után jelez csapattársainak!
VISSZAÁLLÁS:
Csak a GYÜK-ön/HQ-n lehet újraéledni, a FOB-on, csak tárazni tudtok, visszaállni nem!
INGAME JÁRMŰVEK
Járműveket csak a szervező, vagy az általa kijelölt személy vezetheti.
Járműről fel-leszállás során, valamint a jármű érkezése, elindulása során mindenki nagyon figyeljen oda, sérülés ne történjen! Az ingame járművek fő szabály szerint nem lőhetők, csak azok, amelyeket az eligazításon megjelölünk lőhetőnek, kérjük erre (is) figyeljetek oda!
RÁDIÓ HASZNÁLATA:
Minden raj a saját oldalparancsnokával lesz kapcsolatban!
Dragovich oldala: PMR 2-3-4;
CIA SOG alakulat: PMR 5-6-7 kiosztás.
Bármi probléma merülne fel, úgy az OldalPK egyeztet a szervezővel az 1-es PMR csatornán!!!
Valamint, az előre regisztrált rajok a már beállított frekvenciákat tudják használni!
Játék során nem lehet lehallgatni másik oldal rádiózását, csak amennyiben ez külön feladatként elrendelésre kerül.
RÁDIÓ MINDEN RAJNÁL LEGYEN MINÉL TÖBB, MERT HA NINCS, VAGY NEM
HASZNÁLJÁTOK, NEM FOGTOK TUDNI JÁTSZANI, MÉG VISSZAÁLLNI SEM MINDIG, MIVEL NEM STATIKUS HELYEN LESZNEK A HQ-K.
JÁTÉK BESOROLÁSA:
Katonai harcászati szimuláció.
RÉSZVÉTELI DÍJ:
5500-Ft, ami a helyszínen fizetendő, készpénzben vagy bankkártyával.
JOGI MEGFELELÉS:
A Szabályzat (kiírás), az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF), az Adatkezelési Tájékoztató, valamint minden kapcsolódó szabályzó a regisztrációnál megtalálható lesz.
Akinek bármilyen ismert egészségügyi problémája, (gyógyszer) allergiája van, azt saját felelősségére, kifejezett hozzájárulásával kérjük, hogy jelezze a szervezőnél. A jó játékélménynél és az etikus viselkedésnél csak a biztonságotok és az egészségetek fontosabb,ezért kérjük jelezd, az információt diszkréten, a hatályos jogszabályok betartása mellettkezeljük, de jó, ha tudunk róla. A játék végével pedig "kiselefánt módra" elfelejtjük, azt nem kezeljük tovább, harmadik fél részére pedig nem adjuk át.
ALAPÉRTÉKEK:
Az Airsoft becsület játék! Mindkét oldal a saját és a másik fél számára korrekten járjon el találat megadásokkal kapcsolatban. Játszani jöttök, élményekért, kikapcsolni, szórakozni, nem nyerni!
A találatmegadás és az etikus viselkedés alapérték a játékon is az érkezéstől a távozásig. Ha valaki etikátlanul, sportszerűtlenül viselkedik, másokkal veszekszik fenntartjuk a jogot, hogy hazaküldjünk, súlyos esetben, mérlegelést követően a továbbiakban általunk rendezett játékokon sem vehet részt.
JÁTÉKRA VONATKOZÓ SZABÁLYOK:
A játék során a játék marshallok, valamint a trustyk utasításait maradéktalanul be kell tartani! Amennyiben ellenőrzésre szólít magához, annak eleget kell tenni! Azt a játékost, aki valótlan adatokat adna meg vagy vitába kezd egy döntéssel kapcsolatban, azonnal kizárjuk a játékból!!! Az ellenőrzés során a marshall vizsgálhatja a replika erősségét, a játékosnál megtalálható tárak kapacitását, éles szúró-vágó eszközöket.
KORHATÁR:
Betöltött 16 évtől várjuk elvihatott játékosokat azzal, hogy a 16 és 18 év közötti játékosoknak szülői nyilatkozatot kell leadnia, mely a https://airsoftarena.hu/szabalyzat/ linken elérhető Szabályzat utolsó oldaláról letölthető.
REPLIKÁK BESOROLÁSA:
MASZ 2015 az irányadó.
CHRONO:
Joule alapján fogunk mérni! (Karabély- pisztoly 1.5 Joule, DMR – 2.4 Joule, Sniper 3.3 Joule maximális érték saját BB-vel mérve).
TÁRAZÁS:
Kizárólag FOB-on, vagy a GYÜK-ön (HQ-n), ahol és amennyiben van HQ.
TÁRAK, BIRTOKOLHATÓ BB-K SZÁMA:
MIDCAP, Low-realcap tár engedélyezett!
Hicap illetve motoros tár tilos!!!- kivéve támogató géppuskához.
Az alábbi BB limitet javasoljuk a problémák és a viták megelőzése érdekében. Ha betartod, azt megköszönjük. Lövészek (assault): maximum 100 BB/ tár!!! – összesen 600 BB
DMR: maximum 50 BB/ tár – összesen 300 BB
Sniper: maximum 40 BB/ tár – összesen 200 BB
Támogató géppuska: összesen 2000 BB/ rakasz összesen 2 rakasz lehet nála!!! Karabély motoros tárral, vagy Hi-Cap tárral nem minősül támogató fegyvernek!
MÁSODLAGOS replika összesen 2 db tár, max 30 BB/ tár!
Sokan kérdeztétek, hány fegyvert vihetsz magaddal, menet közben át lehet-e szerelkezni pl.: sniper majd assault… mindent lehet! Amennyiben bírod, egyszere mindent IS vihetsz magaddal a szabályozások figyelembevételével!
Szeretjük és javasoljuk az egyeslövést, vagy a rövid sorozatokat. Feleslegesen BB-t szórni, darálni nem kell, próbáljátok ki, sokkal élvezetesebb a játék.
ÉPÜLET ÉS KÖRNYÉKE CSAK EGYESLÖVÉS, VALAMINT AZ ESTI JÁTÉKON IS CSAK EGYESLÖVÉS VAN!
ESTI JÁTÉK:
Tracer vagy villantás, torkolat imitáció kötelező! EZ MINDEN REPLIKÁRA VONATKOZIK, PISZTOLYRA IS! Az esti játékban CSAK EGYES LÖVÉS játszik, valamint MAXIMUM 1.5 Joule vagy az alatti replikák.
Éjjellátó, hőkamera szintén alkalmazható!
Kötelező piros találat jelző lámpa, lightstick, kerékpár lámpa, bármi, ami pirosan megvilágít és a másik félnek jelzést ad, hogy nem vagy játékban vagy várod a medicet.
Esti játékon is figyeljetek a találat megadásra, mert a mai hőkamerák és digitális éjellátók nem csak látják, hanem fel is veszik, ha valaki nem adja meg a találatot. A trustyknál is van.
Ne legyen ebből sem probléma.
GRÁNÁTOK, PIROTECHNIKA:
Piro gránát, füstbomba időjárási viszonyoktól függően használhatóak előzetes bemutatást követően!!!
Thunder B, gumitalpas, BB szórós minden fajtája használható azzal, hogy ha műanyag (hasadó) héjast használtál, akkor használat után a műanyag (hasadó) héjat ne dobd el, hanem a szemétkosárba dobd ki!!!
Hanggránát 5 méteres sugarú körben pusztít – fedezék szélétől 1 méteres sugarú körben is!!!
BB szóró gránát esetében csak a BB találat esetén! Gépjárművet a 40 mm, claymore, valamint az engedélyezett gránátok tudják felrobbantani, megállítani!
TAG Innovation Reaper 40mm granyó is használható, annyi megkötéssel, hogy közvetlen emberre nem lőhetsz vele (tehát: csak gépkocsikra, épületekre), valamint csak nappal használhatod! Szervezőnek előzetesen be kell mutatni! A játék során rengeteg, általunk telepített pirotechnika kerül felhasználásra. Amennyiben valamelyik elműködtetésre kerül, a közelében 15 m sugarú körben minden játékos sérül! Ki fogunk adni technikát, erre kiképzett rajoknak. Ezeket a technikákat szintén előre – útvonalon, bázison, meghatározott feladatok elősegítésére – fel tudják majd használni!
AZ ALÁBBI IDŐREND LESZ ÉRVÉNYBEN:
Beléptetés, regisztráció 10:00-11:00
Chrono: 10:00-11:15 (Karabély- pisztoly 1.5 Joule, Dmr – 2.4 Joule, Sniper 3.3 Joule maximális érték saját BB-vel mérve)
Eligazítás 11:30-11:45
Nappali játékrész 12.00-18:00
Esti átszerelés és játék: napszaktól függően ~18.00-22.00-ig (Az esti játék opcionális).
Kapuzárás 23:00
Az esti és a nappali játékrész közt lesz szünet/lehetőség átszerelni, valamint szükség esetén tartunk szüneteket, amennyiben kell. A pihentetésre odafigyelünk, de kérjük, hogy Ti is figyeljetek oda rá!