ÜTKÖZŐZÓNA
ÜTKÖZŐZÓNA - CSÉVHARASZT 51. KÖRZET – 2024.10.19. SZOMBAT
- 09:00 - 22:00-ig
Játékmenet:
A játék során minden kijelölt, jelenleg gépkocsival járható útszakasz folyónak minősül!
Azokon vagy gumicsónakkal, vagy hajóval illetve ponton híd építésével lehet átkelni. Máshogy nem lehetséges!
Az épületegyüttest elválasztó kerítésig mindenhol víz van! A kerítésen belül már sziget / szárazföld található!
Azokon vagy gumicsónakkal, vagy hajóval illetve ponton híd építésével lehet átkelni. Máshogy nem lehetséges!
Az épületegyüttest elválasztó kerítésig mindenhol víz van! A kerítésen belül már sziget / szárazföld található!
Egy gumicsónakban maximum 4 ember tartózkodhat! A gumicsónakok a játék ideje alatt rabolhatóak!
A történet:
Északon járunk, egy mocsaras senki földje területen. Az elmúlt években több olajtársaság is próbafúrásokat hajtott végre. Egy héttel ezelőtt az egyik fúrótorony felrobbant. A vizsgálat szerint Keleti oldal hajtott végre merényletet. A robbantás hatására a közeli víztározó fala megsérült és kiszakadt. Ezzel a környező területet elöntötte a víz.
A fúróterületen talált olaj- és földgázmennyiség birtoklásáért elindult a háború…
Északon járunk, egy mocsaras senki földje területen. Az elmúlt években több olajtársaság is próbafúrásokat hajtott végre. Egy héttel ezelőtt az egyik fúrótorony felrobbant. A vizsgálat szerint Keleti oldal hajtott végre merényletet. A robbantás hatására a közeli víztározó fala megsérült és kiszakadt. Ezzel a környező területet elöntötte a víz.
A fúróterületen talált olaj- és földgázmennyiség birtoklásáért elindult a háború…
Feladat:
-Az olajkutak felett megszerezni a felügyeletet ( 30 percenként 1 credit / furóhely), valamint a várost uralni.
Nyugati és Keleti oldal feladatai:
Információ szerint 2-3 db páncélozott hajót sodort el a víz. Ezek a csapatok szállítása miatt fontosak! Fel kell kutatni és meg kell szerezni őket minél hamarabb! A rendelkezésre álló csónakokkal fel kell deríteni a környező területet, beazonosítani melyik fúrótorony az, ami még dolgozik. A FOB-ok kiépítéséhez valamint a csapatok könnyebb mozgatása végett pontonhidakat kell létrehozni. A hajók a ponton hidakon nem tudnak átkelni, tehát ki kell kötniük és a ponton hidat fel kell robbantani, hogy tovább tudjon haladni!!!
SHOP
A játékon az Airsoft Aréna Shop is kint lesz, ahogy eddig is. Akinek bármire szüksége lenne, időben jelezze, hogy ki tudjuk vinni magunkkal!
A játékon az Airsoft Aréna Shop is kint lesz, ahogy eddig is. Akinek bármire szüksége lenne, időben jelezze, hogy ki tudjuk vinni magunkkal!
HARCOLÓ OLDALAK:
Nyugati alakulat: beszivárog a területre, felkutatja a még működő olajtermelő kutakat és azokat biztosítja! Védelmi zónákat hoz létre és minél hosszabb ideig működteti azokat. Az olajfinomító várost el kell foglalni és a legfontosabb egységeit tartani, mint: rádió központ, fegyverraktár, olajraktár. A finomító védelmi pontjait megerősíteni.
Nyugati alakulat: beszivárog a területre, felkutatja a még működő olajtermelő kutakat és azokat biztosítja! Védelmi zónákat hoz létre és minél hosszabb ideig működteti azokat. Az olajfinomító várost el kell foglalni és a legfontosabb egységeit tartani, mint: rádió központ, fegyverraktár, olajraktár. A finomító védelmi pontjait megerősíteni.
Egységek feladata: Felderítés, célmegjelölés, drónos megfigyelés, terület foglalás és annak biztosítása
A cél: életben tartani a kitermelő kutakat, a raktárkészlet és a finomító létszükséges pontjait uralni.
Keleti alakulat:
beszivárog a területre, felkutatja a még működő olajtermelő kutakat és azokat biztosítja! Védelmi zónákat hoz létre és minél hosszabb ideig működteti azokat. Az olajfinomító várost el kell foglalni és a legfontosabb egységeit tartani, mint: rádió központ, fegyverraktár, olajraktár. A finomító védelmi pontjait megerősíteni a területet uralni.
DRESSCODE:
Mivel az előző játékon hanyagok voltunk és volt minden…emiatt a mostani játékon ténylegesen bekeményítünk.
Ellenőrizni fogjuk, ezért kérünk Titeket, hogy ne hozzuk egymást olyan helyzetbe, hogy valakit emiatt bentről a parkolóból, vagy az eligazítás után haza kelljen küldeni. Iszonyú kellemetlen, Nektek is, nekünk is és nem is azért szervezzük a játékot!
Mivel az előző játékon hanyagok voltunk és volt minden…emiatt a mostani játékon ténylegesen bekeményítünk.
Ellenőrizni fogjuk, ezért kérünk Titeket, hogy ne hozzuk egymást olyan helyzetbe, hogy valakit emiatt bentről a parkolóból, vagy az eligazítás után haza kelljen küldeni. Iszonyú kellemetlen, Nektek is, nekünk is és nem is azért szervezzük a játékot!
Nyugati oldal: – Multicam, marpat, woodland, pencot, flektarn /desert flektarn, DPM . Mintában egyező sisak, boonie, baseball sapka. Mellény lehet egyszínű valamint ruházattal megegyező mintázat. KÉK jelölő szalag, amennyiben szükség lesz rá!
Keleti oldal: – Keleti oldal összes mintája, mint például: Gorka összes minta, fekete cuccok, black multicam, digital flora, egy szín olive, khaki. Atacs, partizan – sso- meduzza, spectre, green moss. Idén bekocog a magyar Boci minta is… Mintában egyező sisak, boonie, kendő, baseball sapka. Mellény lehet egyszínű vagy ruházattal megegyező mintázat. Piros jelölő szalag, amennyiben szükség lesz rá!
PMC öltözet: A lényeg, hogy ne katonának nézzél ki! Farmer, kockásing, vagy világos (tan, coyote, drapp) felső, világos (tan, coyote, drapp) baseball sapka, vagy zöld (OD) nadrág, fekete/sötét (fekete, sötétkék) felső, fekete/sötét (fekete, sötétkék) baseball sapka! Kevert ruházat, alul katonai, felül civil is engedélyezett, de csak alul lehet katonai! Katonai minta itt csak is Keleti minta lehet!!! Mellény, taktikai kiegek bármilyen színvilág engedélyezett.
Sniper – ghillie mindkét oldalon bármiben, oldalnak megfelelő jelölő szalag kötelező!
Sisakok: természetesen bármilyen típusú sisakot lehet használni, a ruházattal egyező huzattal- amennyiben eltér a mintázat. Amennyiben a huzat alól kilóg valamennyi egyéb szín, nem probléma.
Mellény: egységes színvilág vagy ruházattal egyező. Igen, újra felhívnánk a figyelmet arra, hogy próbáljatok meg rajszinten egységes ruházatban megjelenni. (sokkal jobban fogtok kinézni)
Mellény: egységes színvilág vagy ruházattal egyező. Igen, újra felhívnánk a figyelmet arra, hogy próbáljatok meg rajszinten egységes ruházatban megjelenni. (sokkal jobban fogtok kinézni)
HELYSZÍN:
Csévharaszt 51. körzet.
Csévharaszt 51. körzet.
JÁTÉK BESOROLÁSA:
Katonai harcászati szimuláció.
Katonai harcászati szimuláció.
RÉSZVÉTELI DÍJ:
7000-Ft, ami a helyszínen fizetendő. Helyszínen készpénzben illetve kártyával is tudtok majd fizetni.
7000-Ft, ami a helyszínen fizetendő. Helyszínen készpénzben illetve kártyával is tudtok majd fizetni.
JOGI MEGFELELÉS:
A Szabályzat (kiírás), az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF), az Adatkezelési Tájékoztató, valamint minden kapcsolódó szabályzó a regisztrációnál megtalálható lesz.
Akinek bármilyen ismert egészségügyi problémája, (gyógyszer) allergiája van, azt saját felelősségére, kifejezett hozzájárulásával kérjük, hogy jelezze a szervezőnél. A jó játék élménynél és az etikus viselkedésnél csak a biztonságotok és az egészségetek fontosabb, ezért kérjük jelezd, az információt diszkréten, a hatályos jogszabályok betartása mellett kezeljük, de jó, ha tudunk róla. A játék végével pedig „kiselefánt módra” elfelejtjük, azt nem kezeljük tovább, harmadik fél részére pedig nem adjuk át.
A Szabályzat (kiírás), az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF), az Adatkezelési Tájékoztató, valamint minden kapcsolódó szabályzó a regisztrációnál megtalálható lesz.
Akinek bármilyen ismert egészségügyi problémája, (gyógyszer) allergiája van, azt saját felelősségére, kifejezett hozzájárulásával kérjük, hogy jelezze a szervezőnél. A jó játék élménynél és az etikus viselkedésnél csak a biztonságotok és az egészségetek fontosabb, ezért kérjük jelezd, az információt diszkréten, a hatályos jogszabályok betartása mellett kezeljük, de jó, ha tudunk róla. A játék végével pedig „kiselefánt módra” elfelejtjük, azt nem kezeljük tovább, harmadik fél részére pedig nem adjuk át.
ALAPÉRTÉKEK:
Az Airsoft becsület játék! Mindkét oldal a saját és a másik fél számára korrekten járjon el találat megadásokkal kapcsolatban. Játszani jöttök, élményekért, kikapcsolni, szórakozni, nem nyerni!
A találatmegadás és az etikus viselkedés alapérték a játékon is az érkezéstől a távozásig. Ha valaki etikátlanul, sportszerűtlenül viselkedik, másokkal veszekszik fenntartjuk a jogot, hogy hazaküldjünk, súlyos esetben, mérlegelést követően a továbbiakban általunk rendezett játékokon sem vehet részt.
Az Airsoft becsület játék! Mindkét oldal a saját és a másik fél számára korrekten járjon el találat megadásokkal kapcsolatban. Játszani jöttök, élményekért, kikapcsolni, szórakozni, nem nyerni!
A találatmegadás és az etikus viselkedés alapérték a játékon is az érkezéstől a távozásig. Ha valaki etikátlanul, sportszerűtlenül viselkedik, másokkal veszekszik fenntartjuk a jogot, hogy hazaküldjünk, súlyos esetben, mérlegelést követően a továbbiakban általunk rendezett játékokon sem vehet részt.
KÖTELEZŐ:
Védőszemüveg, narancs színű találatjelző, rádió, dresscode és az etikus viselkedés maradéktalan betartása. Amennyiben valamelyik nincs és nem tudod pótolni valamint az etikus viselkedés nem megy, azonnali hatállyal a játékbók kizárunk!
Védőszemüveg, narancs színű találatjelző, rádió, dresscode és az etikus viselkedés maradéktalan betartása. Amennyiben valamelyik nincs és nem tudod pótolni valamint az etikus viselkedés nem megy, azonnali hatállyal a játékbók kizárunk!
JÁTÉKRA VONATKOZÓ SZABÁLYOK:
A játék során a játék marshallok, valamint a trustyk utasításait maradéktalanul be kell tartani! Amennyiben ellenőrzésre szólít magához, annak eleget kell tenni! Azt a játékost, aki valótlan adatokat adna meg vagy vitába kezd egy döntéssel kapcsolatban, azonnal kizárjuk a játékból!!! Az ellenőrzés során a marshall vizsgálhatja a replika erősségét, a játékosnál megtalálható tárak kapacitását.
A játék során a játék marshallok, valamint a trustyk utasításait maradéktalanul be kell tartani! Amennyiben ellenőrzésre szólít magához, annak eleget kell tenni! Azt a játékost, aki valótlan adatokat adna meg vagy vitába kezd egy döntéssel kapcsolatban, azonnal kizárjuk a játékból!!! Az ellenőrzés során a marshall vizsgálhatja a replika erősségét, a játékosnál megtalálható tárak kapacitását.
Olajfinomító és annak területe
A történet alapján ez a terület szárazföld. Olajfinomító ablakai a továbbiakban is zárva maradnak, tehát sem kilőni sem belőni nem lehet! A finomító „raktár” területein a karabély és gránát használata tilos! Csak másodlagos – pisztollyal / shotgunnal – replikával lehet harcba szállni!
A környező útszakasz végig víz alatt van, tehát csak hajóval illetve csónakkal és ponton híd építésével lehet a területre bejutni. A finomító területén három egység van amit uralni kell, ezért pontokat fog mindkét csapat kapni.
-kommunikációs központ
-olajkészlet raktár
-vegyianyag raktár
A történet alapján ez a terület szárazföld. Olajfinomító ablakai a továbbiakban is zárva maradnak, tehát sem kilőni sem belőni nem lehet! A finomító „raktár” területein a karabély és gránát használata tilos! Csak másodlagos – pisztollyal / shotgunnal – replikával lehet harcba szállni!
A környező útszakasz végig víz alatt van, tehát csak hajóval illetve csónakkal és ponton híd építésével lehet a területre bejutni. A finomító területén három egység van amit uralni kell, ezért pontokat fog mindkét csapat kapni.
-kommunikációs központ
-olajkészlet raktár
-vegyianyag raktár
KORHATÁR:
Betöltött 16 évtől várjuk elvihatott játékosokat azzal, hogy a 16 és 18 év közötti játékosoknak szülői nyilatkozatot kell leadnia, mely a https://airsoftarena.hu/szabalyzat/ linken elérhető Szabályzat utolsó oldaláról letölthető.
Betöltött 16 évtől várjuk elvihatott játékosokat azzal, hogy a 16 és 18 év közötti játékosoknak szülői nyilatkozatot kell leadnia, mely a https://airsoftarena.hu/szabalyzat/ linken elérhető Szabályzat utolsó oldaláról letölthető.
MEDIC:
Minden harcoló alakulatban kötelező dedikált Medic! A Medic MAGÁT KEZELHETI, DE HANGOSAN TÁRSÁT ODA KELL HÍVNIA SEGÍTENI! Továbbá saját harcoló oldalán bárkinek, tehát más baráti játékosnak nyújthat segítséget!
Változás! Kérünk benneteket, hogy rögzítsétek magatokban!
Első találatot mindenki maga tudja ellátni! Első találat során el tudsz kúszni – nem séta, futás stb – fedezékig, ahol el tudod látni magad és információkat is adhatsz közben a társaidnak. Az ellátás minimum 30 mp!
Második találattól csak Medic tudja ellátni a sérüléseket!!! Ellátási idő 1 perc!!! Innentől kezdve nem tudsz mozogni, a találat megadását követően narancssárga – este piros folyamatosan jelző fény annak aki medicelhető, ha kiestél a játékból villogóra kell állítani!!! – jelzést ki kell tegyed!
Harmadik találat esetén az eü ellátás 2 percet vesz igénybe. Ebben az esetben a sérült játékos nem tud mozogni. Ha odébb kell szállítani, csak cipelve lehetséges! Tehát a sérült játékos nem segíthet be a mozgatásába!
Összesen 3 alkalommal lehet eü ellátásban részesíteni játékost!!! A 4 – negyedik – találat után már nem tudnak rajtad segíteni és elindul a csapat kivérzési ideje! Kivérzési idő 10 perc.
Amennyiben a kivérzési idő alatt nem tudnak ellátni, a rajoddal együtt kiállsz és elindulsz az adott visszaállóra.
Gránát- 40 mm – pyrotechnika által generált találat 2 „életet” visz magával! Tehát medicelhető!!!
Késelés nem medicelhető – 10 perc kivérzési idő után csapat szintű visszaállás!!! Késelést elszenvedő egyén nem jelez senkinek, csendben marad, összeesik. Kivérzést követően jelzi csapatának, hogy mi történt, és együttesen állnak vissza!
Nappal visszaállásnál a raj együtt mozog, hangosan jelzi, h kiáll a játékból.
Este a visszaállásnál, VILLOGÓ piros jelzéssel kell jelölnöd magad!!! Ezzel jelzed, hogy már nem vagy játékban!
Találatot hangos, határozott felkiáltással (megvolt, szép volt, bravo, hiiiit) jelezni kell! + narancs színű kendővel, sapkával, bármi látható helyre történő felhelyezése kötelező. Ha nem teszed fel, vagy nem látják, lőni fognak!
Sebesültet fedezékként használni tilos és etikátlan!
Minden harcoló alakulatban kötelező dedikált Medic! A Medic MAGÁT KEZELHETI, DE HANGOSAN TÁRSÁT ODA KELL HÍVNIA SEGÍTENI! Továbbá saját harcoló oldalán bárkinek, tehát más baráti játékosnak nyújthat segítséget!
Változás! Kérünk benneteket, hogy rögzítsétek magatokban!
Első találatot mindenki maga tudja ellátni! Első találat során el tudsz kúszni – nem séta, futás stb – fedezékig, ahol el tudod látni magad és információkat is adhatsz közben a társaidnak. Az ellátás minimum 30 mp!
Második találattól csak Medic tudja ellátni a sérüléseket!!! Ellátási idő 1 perc!!! Innentől kezdve nem tudsz mozogni, a találat megadását követően narancssárga – este piros folyamatosan jelző fény annak aki medicelhető, ha kiestél a játékból villogóra kell állítani!!! – jelzést ki kell tegyed!
Harmadik találat esetén az eü ellátás 2 percet vesz igénybe. Ebben az esetben a sérült játékos nem tud mozogni. Ha odébb kell szállítani, csak cipelve lehetséges! Tehát a sérült játékos nem segíthet be a mozgatásába!
Összesen 3 alkalommal lehet eü ellátásban részesíteni játékost!!! A 4 – negyedik – találat után már nem tudnak rajtad segíteni és elindul a csapat kivérzési ideje! Kivérzési idő 10 perc.
Amennyiben a kivérzési idő alatt nem tudnak ellátni, a rajoddal együtt kiállsz és elindulsz az adott visszaállóra.
Gránát- 40 mm – pyrotechnika által generált találat 2 „életet” visz magával! Tehát medicelhető!!!
Késelés nem medicelhető – 10 perc kivérzési idő után csapat szintű visszaállás!!! Késelést elszenvedő egyén nem jelez senkinek, csendben marad, összeesik. Kivérzést követően jelzi csapatának, hogy mi történt, és együttesen állnak vissza!
Nappal visszaállásnál a raj együtt mozog, hangosan jelzi, h kiáll a játékból.
Este a visszaállásnál, VILLOGÓ piros jelzéssel kell jelölnöd magad!!! Ezzel jelzed, hogy már nem vagy játékban!
Találatot hangos, határozott felkiáltással (megvolt, szép volt, bravo, hiiiit) jelezni kell! + narancs színű kendővel, sapkával, bármi látható helyre történő felhelyezése kötelező. Ha nem teszed fel, vagy nem látják, lőni fognak!
Sebesültet fedezékként használni tilos és etikátlan!
KÉSELÉS:
Csak gumikéssel lehet végrehajtani, mellkason egy keresztet imitálva, vagy pedig nyakhoz érinteni. Nem szúrunk, ütünk, valamint nem dobjuk a játék kést a másik felé!!! Akit megkéseltek, nem jelzi hangosan, hogy elhalálozott, 10 perces kivérzési idő után jelez csapattársainak!
Csak gumikéssel lehet végrehajtani, mellkason egy keresztet imitálva, vagy pedig nyakhoz érinteni. Nem szúrunk, ütünk, valamint nem dobjuk a játék kést a másik felé!!! Akit megkéseltek, nem jelzi hangosan, hogy elhalálozott, 10 perces kivérzési idő után jelez csapattársainak!
VISSZAÁLLÁS:
A HQ-ra vagy a FOB-ra való beérkezés és újratárazás után, de minimum 10 percet követően. Amennyiben játék közben változtatunk rajta az oldalvezetést értesítjük!
A HQ-ra vagy a FOB-ra való beérkezés és újratárazás után, de minimum 10 percet követően. Amennyiben játék közben változtatunk rajta az oldalvezetést értesítjük!
RÁDIÓ HASZNÁLATA:
Minden raj a saját oldalparancsnokával lesz kapcsolatban!
Keleti oldala: PMR 2-3-4;
Nyugat alakulat: PMR 6-7-8 kiosztás.
Bármi probléma merülne fel, úgy az Oldal PK egyeztet a szervezővel az 1-es PMR csatornán!!!
Valamint, az előre regisztrált rajok a már beállított frekvenciákat tudják használni!
Játék során nem lehet lehallgatni másik oldal rádiózását, csak amennyiben ez külön feladatként elrendelésre kerül.
Minden raj a saját oldalparancsnokával lesz kapcsolatban!
Keleti oldala: PMR 2-3-4;
Nyugat alakulat: PMR 6-7-8 kiosztás.
Bármi probléma merülne fel, úgy az Oldal PK egyeztet a szervezővel az 1-es PMR csatornán!!!
Valamint, az előre regisztrált rajok a már beállított frekvenciákat tudják használni!
Játék során nem lehet lehallgatni másik oldal rádiózását, csak amennyiben ez külön feladatként elrendelésre kerül.
REPLIKÁK BESOROLÁSA:
MASZ 2015 az irányadó.
MASZ 2015 az irányadó.
CHRONO:
Joule alapján fogunk mérni! (Karabély- pisztoly 1.5 Joule, DMR – 2.4 Joule, Sniper 3.3 Joule maximális érték saját BB-vel mérve).
Joule alapján fogunk mérni! (Karabély- pisztoly 1.5 Joule, DMR – 2.4 Joule, Sniper 3.3 Joule maximális érték saját BB-vel mérve).
TÁRAZÁS:
Kizárólag a HQ-n és előre tolt FOB, visszaállást követően.
TÁRAK, BIRTOKOLHATÓ BB-K SZÁMA:
MIDCAP, Low-realcap tár engedélyezett!
Hicap illetve motoros tár tilos!!!- kivéve támogató géppuskához. Támogató géppuska csak a hivatalos éles fegyverek replikája lehet!
Az alábbi BB limitet javasoljuk a problémák és a viták megelőzése érdekében. Ha betartod, azt megköszönjük.
Lövészek (assault): maximum 100 BB/ tár!!! – összesen 600 BB
DMR: maximum 50 BB/ tár – összesen 300 BB
Sniper: maximum 40 BB/ tár – összesen 200 BB
Támogató géppuska: összesen 2000 BB/ rakasz összesen 2 rakasz lehet nála!!! Karabély motoros tárral, vagy Hi-Cap tárral nem minősül támogató fegyvernek és tilos!
MÁSODLAGOS replika összesen 2 db tár, max 30 BB/ tár!
Sokan kérdeztétek, hány fegyvert vihetsz magaddal, menet közben át lehet-e szerelkezni pl.: sniper majd assault… mindent lehet! Amennyiben bírod, egyszere mindent IS vihetsz magaddal a szabályozások figyelembevételével!
Kizárólag a HQ-n és előre tolt FOB, visszaállást követően.
TÁRAK, BIRTOKOLHATÓ BB-K SZÁMA:
MIDCAP, Low-realcap tár engedélyezett!
Hicap illetve motoros tár tilos!!!- kivéve támogató géppuskához. Támogató géppuska csak a hivatalos éles fegyverek replikája lehet!
Az alábbi BB limitet javasoljuk a problémák és a viták megelőzése érdekében. Ha betartod, azt megköszönjük.
Lövészek (assault): maximum 100 BB/ tár!!! – összesen 600 BB
DMR: maximum 50 BB/ tár – összesen 300 BB
Sniper: maximum 40 BB/ tár – összesen 200 BB
Támogató géppuska: összesen 2000 BB/ rakasz összesen 2 rakasz lehet nála!!! Karabély motoros tárral, vagy Hi-Cap tárral nem minősül támogató fegyvernek és tilos!
MÁSODLAGOS replika összesen 2 db tár, max 30 BB/ tár!
Sokan kérdeztétek, hány fegyvert vihetsz magaddal, menet közben át lehet-e szerelkezni pl.: sniper majd assault… mindent lehet! Amennyiben bírod, egyszere mindent IS vihetsz magaddal a szabályozások figyelembevételével!
ESTI JÁTÉK:
Tracer vagy villantás, torkolat imitáció kötelező! EZ MINDEN REPLIKÁRA VONATKOZIK, PISZTOLYRA IS! Az esti játékban CSAK EGYES LÖVÉS játszik, valamint MAXIMUM 1.5 Joule vagy az alatti replikák.
Tracert nem lehet halkítani!!! Erre most nagyon oda fogunk figyelni!
Éjjellátó, hőkamera szintén alkalmazható!
Kötelező piros találat jelző lámpa, lightstick, kerékpár lámpa, bármi, ami pirosan megvilágít és a másik félnek jelzést ad, hogy nem vagy játékban vagy várod a medicet. A piros találat jelzőnek képesnek kell lennie folyamatos világításra és villogásra is!
Esti játékon is figyeljetek a találat megadásra, mert a mai hőkamerák és digitális éjellátók nem csak látják, hanem fel is veszik, ha valaki nem adja meg a találatot. A trustyknál is van. Ne legyen ebből sem probléma.
Tracer vagy villantás, torkolat imitáció kötelező! EZ MINDEN REPLIKÁRA VONATKOZIK, PISZTOLYRA IS! Az esti játékban CSAK EGYES LÖVÉS játszik, valamint MAXIMUM 1.5 Joule vagy az alatti replikák.
Tracert nem lehet halkítani!!! Erre most nagyon oda fogunk figyelni!
Éjjellátó, hőkamera szintén alkalmazható!
Kötelező piros találat jelző lámpa, lightstick, kerékpár lámpa, bármi, ami pirosan megvilágít és a másik félnek jelzést ad, hogy nem vagy játékban vagy várod a medicet. A piros találat jelzőnek képesnek kell lennie folyamatos világításra és villogásra is!
Esti játékon is figyeljetek a találat megadásra, mert a mai hőkamerák és digitális éjellátók nem csak látják, hanem fel is veszik, ha valaki nem adja meg a találatot. A trustyknál is van. Ne legyen ebből sem probléma.
GRÁNÁTOK, PIROTECHNIKA:
Piro gránát, füstbomba időjárási viszonyoktól függően használhatóak előzetes bemutatást követően!!!
Csak kiskereskedelemben forgalomba hozott gránátok használhatóak. Minden egyéb más pirotechnika mint petárda, dum bum petárda házilag készített eszköz TILOS!
Thunder B, és a gumitalpas, BB szórós minden fajtája használható azzal, hogy ha műanyag (hasadó) héjast használtál, akkor használat után a műanyag (hasadó) héjat ne dobd el, hanem a szemétkosárba dobd ki!!!
Hanggránát 5 méteres sugarú körben pusztít – fedezék szélétől 1 méteres sugarú körben is!!! BB szóró gránát esetében csak a BB találat esetén! Gépjárművet a 40 mm, claymore, valamint az engedélyezett gránátok tudják felrobbantani, megállítani!
TAG Innovation Reaper 40mm granyó is használható, annyi megkötéssel, hogy közvetlen emberre nem lőhetsz vele (tehát: csak gépkocsikra, épületekre), valamint csak nappal használhatod! Szervezőnek előzetesen be kell mutatni!
A játék során rengeteg, általunk telepített pirotechnika kerül felhasználásra. Amennyiben valamelyik elműködtetésre kerül, a közelében 15 m sugarú körben minden játékos sérül! Ki fogunk adni technikát, erre kiképzett rajoknak. Ezeket a technikákat szintén előre – útvonalon, bázison, meghatározott feladatok elősegítésére – fel tudják majd használni!
Piro gránát, füstbomba időjárási viszonyoktól függően használhatóak előzetes bemutatást követően!!!
Csak kiskereskedelemben forgalomba hozott gránátok használhatóak. Minden egyéb más pirotechnika mint petárda, dum bum petárda házilag készített eszköz TILOS!
Thunder B, és a gumitalpas, BB szórós minden fajtája használható azzal, hogy ha műanyag (hasadó) héjast használtál, akkor használat után a műanyag (hasadó) héjat ne dobd el, hanem a szemétkosárba dobd ki!!!
Hanggránát 5 méteres sugarú körben pusztít – fedezék szélétől 1 méteres sugarú körben is!!! BB szóró gránát esetében csak a BB találat esetén! Gépjárművet a 40 mm, claymore, valamint az engedélyezett gránátok tudják felrobbantani, megállítani!
TAG Innovation Reaper 40mm granyó is használható, annyi megkötéssel, hogy közvetlen emberre nem lőhetsz vele (tehát: csak gépkocsikra, épületekre), valamint csak nappal használhatod! Szervezőnek előzetesen be kell mutatni!
A játék során rengeteg, általunk telepített pirotechnika kerül felhasználásra. Amennyiben valamelyik elműködtetésre kerül, a közelében 15 m sugarú körben minden játékos sérül! Ki fogunk adni technikát, erre kiképzett rajoknak. Ezeket a technikákat szintén előre – útvonalon, bázison, meghatározott feladatok elősegítésére – fel tudják majd használni!
AZ ALÁBBI IDŐREND LESZ ÉRVÉNYBEN:
Beléptetés, regisztráció 09:00-10:30
Pakolás, chrono 09:00-10:30 (Karabély- pisztoly 1.5 Joule, Dmr – 2.4 Joule, Sniper 3.3 Joule maximális érték saját BB-vel mérve)
Eligazítás 11:05-11:25
Nappali játékrész 12:00-18:00
Esti átszerelés: 18:00-19:00
Est játék: 19:00-22:00-ig
Kapuzárás 23:00
Beléptetés, regisztráció 09:00-10:30
Pakolás, chrono 09:00-10:30 (Karabély- pisztoly 1.5 Joule, Dmr – 2.4 Joule, Sniper 3.3 Joule maximális érték saját BB-vel mérve)
Eligazítás 11:05-11:25
Nappali játékrész 12:00-18:00
Esti átszerelés: 18:00-19:00
Est játék: 19:00-22:00-ig
Kapuzárás 23:00