Szabályzat
Kötelező:
- védőszemüveg
- találat jelző
- minden játékosnak rendelkeznie kell működő rádióval
- dresscode maradéktalan betartása
A játék során a játék Marshallok valamint a Trustyk utasításait maradéktalanul be kell tartani! Amennyiben ellenőrzésre szólít magához, annak eleget kell tenni! Az a játékos, aki valótlan adatokat adna meg vagy vitába kezd egy döntéssel kapcsolatban, azt azonnal kizárjuk a játékból!!! Az ellenőrzés során a Marshall ellenőrizheti a replika erősségét, a játékosnál megtalálható tárak kapacitását.
Korhatár: 16 évtől várjuk azon játékosokat akik elhivatottak. 16 és 18 év közötti játékosoknak szülői nyilatkozatot kell elküldeni email címünkre.
Dresscode:
Nyugati oldal: – Multicam, marpat, woodland, pencot, flektarn /desert flektarn, DPM . Mintában egyező sisak, boonie, baseball sapka. Mellény lehet egyszínű valamint ruházattal megegyező mintázat.
Keleti oldal: – Gorka összes minta, fekete cuccok, black multicam, digital flora, egy szín olive, khaki. Atacs, partizan – sso- meduzza, spectre, green moss. Mintában egyező sisak, boonie, kendő. Mellény lehet egyszínű vagy ruházattal megegyező mintázat.
Sniper – ghillie mindkét oldalon bármiben…
Arra kérünk mindenkit, hogy próbáljatok meg egységes ruházatban, vagyis a színvilág legyen egységes – ruha, mellény, technikai kiegészítők, fejfedők – megjelenni. Egy rajban a technikai kiegészítők lehetnek eltérőek , a színek is. Tehát lehet egy rajban od mellény és woodland is.
Ruházat: Adott oldal ruházatának mintáit lehet keverni, de raj szinten legyen egységes a megjelenés!
Fejfedők: Éjszakai átállás során a technikai felszerelés felvétele miatt a rajból ezen személyek viselhetnek sisakot.
Sisakok: természetesen bármilyen típusú sisakot lehet használni, a ruházattal egyező huzattal- amennyiben eltér a mintázat. Amennyiben a huzat alól kilóg valamennyi egyéb szín, nem probléma.
Mellény: egységes színvilág vagy ruházattal egyező. Igen, újra felhívnánk a figyelmet arra, hogy próbáljatok meg rajszinten egységes ruházatban megjelenni. ( sokkal jobban fogtok kinézni 🙂 )
Medic szabályzat:
Minden harcoló alakulatban kötelező dedikált medic! Medic magát is kezelheti illetve saját oldalán bárkinek nyújthat segítséget! Medicelés minimum 1 percig kell tartson- ebben az időben az ellátott személy nem játszik és a medic sem! Amennyiben mégis kénytelen a Medic játékba lépni, az ellátást újra kell kezdeni! Medic ellátást gézzel vagy érszorítóval kell elvégezni, jól látható helyen fenthagyni!
Két medicelést követően, a harmadik találat esetén raj szintű visszaállást kell végrehajtani! Késelés, gránát ,- akna, – bomba találat során ( ezeket a találatokat nem lehet medicelni! ) a találatot kapott játékos/raj kiáll 10 perces kivérzési idő után. Igen! Amennyiben egy rajból egy személyt sikeresen megkéseltek vagy felrobbantottak, úgy RAJ SZINTŰ visszaállás van kivérzést követően!!!
Találatot hangosan jelezni kell, nappal narancs színű kendővel, sapkával, bármivel 🙂 az éjszaka során piros lámpával, piros világító rúd glowstick , elektromos jelölő, bármi ami pirosan világít…

LARP részek:
Fogoly esetén:
Foglyot csak abban az esetben ejthetnek, ha még játékban van az adott játékos. Harmadik találatot kapott játékost már nem lehet medicelni ezáltal nem ejthető foglyul ugyan úgy mint azon játékos sem akit megkéseltek vagy gránát áldozata lett! Amennyiben játékban lévő személyt dobatsz vagy második találata van – az Ő esetében ruházat átvizsgálás célszerű végrehajtani és a nála lévő fegyverzet játékon kivűl helyezni – jelzed a játékosnak, hogy STOPpolod! Ha ezt nem teszed meg, akkor a medicelést követően a nála eldugott vagy le nem stoppolt- játékból kivett – fegyverrel találatot vihet be!!! Ha az embered akit elfogtak hamarabb került fogságba mintsem a másik kivérzik vagy kivérzett, úgy marad fogságban. A többiek mennek vissza.
Miért érdemes foglyot ejteni? Első sorban amiatt, hogy ha hoztatok másik oldal által viselt ruházatot magatokkal akkor azt fel tudjátok venni, be tudtok szivárogni közéjük, képesek lesztek így zavart kelteni valamint az oldalt vezető elrablására és a HQ felrobbantására is kísérletet tudtok tenni.
Szövetségek kötése:
A szakadár csapat szövetségre léphet mind a Nyugati oldallal mind a keleti föderációval – ahogy éppen az aktuális helyzet adja. Amire oda kell figyelni, hogy a szerződésben foglaltakat szigorúan be kell tartani a szövetség időtartamát maradéktalanul ki kell tölteni! Nincs hírtelen pálfordulás! A szövetség kötéséhez követeket lehet küldeni a másik oldal felé.
Visszaállás:
A HQ-ra vagy az előre tolt és megépített mobil HQ-ra való beérkezést követő 30.ik percben lehetséges!
Késelés:
Csak gumikéssel lehet végrehajtani, mellkason egy keresztet imitálva, vagy pedig nyakhoz érinteni. Nem szúrunk, ütünk valamint nem dobjuk a játék kést a másik felé!!! Akit megkéseltek, nem jelzi hangosan, hogy elhalálozott, 10 perces kivérzési idő után jelez csapattársainak!
Rádió használata:
Minden raj a saját oldalparancsnokával lesz kapcsolatban!
Bármi probléma merülne fel, úgy a PK egyeztet a szervezővel az 1-es PM csatornán!!!
Játék során le lehet hallgatni, amennyiben a központi rádió állomást ellenőrzése alá tudja vonni! Minden rajnál legalább egy működő rádiónak kell lennie!

Beszivargás, ellenség ruházatának használata, megtévesztése...
Másik oldalak ruházatának viselete. Szintén feladat. Amennyiben sikeresen tudtok foglyot ejteni, ( max. 1 órát tarthatjátok fogva ) úgy a megadott időintervallumban valaki felveheti azon oldal ruházatát és műveletet hajthat végre! Tehát ahány embert sikerül elfogni, annyi katona válthat ruházatot! Megkéselt, felrobbantott, kivérzett játékost nem lehet foglyul ejteni!!! Csak játékban lévő játékos veheti fel az ellen oldal ruházatát, tévesztheti meg, mehet be az ellenfél objektumaiba, használhatja annak rádió sávjait. Nem lehet imitálni visszaálló játékost!
Mielőtt bárki lekapná másikról a ruházatát elvenné fegyverzetét… A váltó ruházatról neked játékosnak kell gondoskodnod! Ha hozol magaddal az ellen oldal ruházatából, akkor fogoly ejtés esetén Te átöltözhetsz és műveleti tevékenységet hajthatsz végre… ( reméljük érthető volt… )
Kérdések – válaszok:
Amennyiben kilőnek egy teljes rajt, akkor mind foglyul ejthető? – IGEN. Ebben az esetben ha nem a 3-ik találatot kapta, mindegyik játékost le kell medicelni! Akinek a 3-ik találata volt, az kivérzik és visszaáll.
Mi történik azzal a rajjal, akinek mondjuk 2 tagja nem lett foglyul ejtve? Ők nem tudnak rajként mozogni? Megvárják míg a raj többi tagja kiszabadul, vagy összeolvadnak másik rajokkal? – Akiket nem ejtettek foglyul, azok visszamennek és jelzik a pk- nak, hogy mi történt. Addig a pk elhelyezi másik rajhoz vagy külön feladatot fognak kapni … Amit az aktuális helyzet éppen ad majd.
Éjszakai játék:
Tracer vagy villantás, torkolat imitáció kötelező! IGEN MINDEN REPLIKÁRA VONATKOZIK!!! Az éjszakai játékban egyes lövés játszik csak, valamint MAXIMUM 1.5 Joule vagy az alatti replikák. Éjjel látó, hőkamera szintén alkalmazható! Találat jelző lámpa, lightstick , bármi ami megvilágít és a másik félnek jelzést ad, hogy nem vagy játékban vagy várod az orvosi segítséget.
Replikák besorolása, tárazás:
MASZ 2015 az irányadó és Joul alapján fogunk mérni! Amennyiben nem tudod mennyit is lő a replikád, a HQn lesz lehetőséged mérni!
Tárazni kizárólag a saját, dedikált „lőszeres ládák”-ból, saját BB-ből!!! Amennyiben a lőszer raktárat felrobbantják 2 óráig az ott tárolt kellékeket nem lehet használni! Amennyiben egy előre tolt mobil HQn található lőszer raktárat robbantanak fel, szintén az ott tárolt kellékeket az adott raj nem használhatja 2 óráig!
Tárak, birtokolható BBk száma: MIDCAP, Low-realcap! Hicap illetve motoros tár tilos!!!- kivéve támogató géppuska.
Lövészek maximum 50 BB/ tár!!!- összesen 300 BB
DMR- sniper maximum 30 BB/ tár – összesen 150 BB
támogató géppuska összesen 1200 BB/ rakasz összesen 2 db lehet nála!!!
MÁSODLAGOS replika: összesen 2 db tár, max 30 bb/ tár!
Sokan kérdeztétek, hány fegyvert vihetsz magaddal, menet közben át lehet-e szerelkezni pl.: sniper majd assault… mindent lehet! Amennyiben bírod, egyszere mindent IS vihetsz magaddal a szabályozások figyelembe vételével!
INGAME járművek:
A járműveket csak szervező vezetheti!!! A járműveket gránáttal, aknával- tűzszerész jelenléte mellett, telepített IED – pl.: claymore, 40 mm gránáttal lehet kilőni Amennyiben eltalálják a járművet a fent felsorolt eszközökkel, úgy a járművet le kell állítani, tovább nem mehet! Ebben az esetben a gépkocsit a kilövéstől számított 10 percig nem lehet használni! Ebben az időben, mintha szervízelné az elfoglaló csapat. Gránát találat esetén a benne ülők megsérülnek! Nyitott ablakon keresztül be illetve ki is lehet lőni!!! Abban az esetben, ha a gépkocsit robbantás nélkül tudjátok elfoglalni, úgy azonnal hadra fogható!
Amennyiben lesz olyan jármű ami a játékban helikopterként jelenik meg- előre fogunk erről tájékoztatni benneteket – , arra nem lehet lőni! A helikopterből nem lehet kilőni illetve nem lehet belőni sem! Minden játékost arra kérünk, hogy vigyázzon a járművek állapotára… a járművek indító kulcsát kivenni, eldugni, elrakni, eldobni TILOS! előre is köszi!
Amennyiben csapat hoz be ingame járművet, ugyan úgy lehet támadni,! Elfoglalás esetén a csapat egyik játékosa marad a sofőr!
A játékra bevitt technikák – legyen az saját vagy a szervezők által biztosított – épségét mindenkinek kötelező megóvni! Drónt nem lövöd le, aggregátort nem gyújtod fel, kocsikat nem töröd össze, poroltót nem használod, ha nem szükséges!


BÜFÉ:
Az büfé területe offgame!!! Itt nem puffogtatsz!!! Mindhárom napon reggeltől estig nyitva lesznek, kártyával is tudtok majd fizetni.
Gránátok, pirotechnika:
piro gránát – füstbomba időjárási viszonyoktól függően használhatóak. Thunder B, gumitalpas, bb szórós minden fajtája használható! Hang gránát esetében 5 méteres sugarú körben pusztít- fedezék szélétől 1 méteres sugarú körben is!!! BB szóró gránát esetében csak a bb találat esetén „sérül” a játékos!!! Gépjárművet a 40 mm, claymore, valamint az engedélyezett gránátok tudják felrobbantani, megállítani! Habarcsos gránátvető alkalmazása során a becsapódástól számított 20 méter sugarú körben pusztít! – alkalmazni csak nappal lehetséges! Link: https://www.youtube.com/watch?v=F8dXDuy9BbM – külön dedikált kezelő személyzet használhatja! TAG Innovation Reaper 40mm granyó is használható, annyi megkötéssel, hogy közvetlen emberre nem lőhetsz vele ( tehát: csak gépkocsikra, épületekre ), valamint csak nappal használhatod! A játék során rengeteg általunk telepített pirotechnika kerül felhasználásra. Amennyiben valamelyik elműködtetésre kerül, a közelében – 15 m sugarú kőrben – minden játékos sérül! fogunk kiadni technikát, erre kiképzett rajoknak. Ezeket a technikákat szintén előre – útvonalon, bázison, meghatározott feladatok elősegítésére – fel tudják majd használni! Ez becsület játék mindkét oldal a saját és másik fél számára korrekten járjon el találat megadásokkal kapcsolatban. Pacsi
Parkoló:
figyelem a pályán ez az objektum OFFZONE!!! Tehát itt nem puffogtatsz, védőszemüveg ettől függetlenül kötelező!!!
HQ-n játékosok sátrai:
– Külön pihenő sátor tábort fogunk kijelölni a HQ mellett. Ezt a területet elkerítjük, egy ki és bejárattal fog rendelkezni. Oldal támadás során ezt a bejáratot le lehet tartani, tehát aki onnan nem tud kijönni, az nem vehet részt az ottani harcokban! A kordon alatt illetve fölött kilőni nem lehet, átmászni sem lehet!
A pályán csak a kijelölt helyen lehet tűzet gyújtani! Szemetet a kijelölt gyűjtő helyeken lehet lerakni! A szemetedet amit kreáltál a játéknapok során a kijelölt gyűjtőhelyre kell leraknod. Amiket kaptok kiegészítőket szintúgy a játék végén a megadott helyre kell összegyűjteni!