Eseményről

01

Június 24: NULLADIK nap


A területre való érkezés megkönnyítésére a gps-be üsd be: Tázlár airsoft pálya… így biztosan megtalálsz bennünket. Tázlárról ki lesz táblázva, ki melyik parkolóba kell érkezzen. ( Nato kék, Orosz oldal piros táblákkal lesz jelezve!!! )
 
 10:00 órától lehet a területre érkezni! 25-én 08:00 óráig lehet belépni, utána zárnak a kapuk!
A játék napján a helyszínen jegyet nem tudsz venni! Nem lesz lehetőség felszerelés bérlésre!
Játék kezdés 10:00!!! OFF ZONE terület csak a parkoló valamint a büfé területe! 

Nulladik napon idén is mindkét oldal saját maga építi meg HQ-ját! Az építéshez rendelkezésetekre fog állni faanyag, homokzsák, különböző takaróhálók. Gyalásót illetve az építés felgyorsításához szerszámokat hozzatok magatokkal. A HQ-nak tartalmaznia kell: fegyver raktárat, parancsnoki központot, egészségügyi központot- innen tudtok majd vissza állni a játékba. Játék kezdésig a HQ területét elhagyni maximum 50 méteres sávban lehetséges! 

Büfét a kijelölt úton tudjátok megközelíteni! Büfében sült hurka-kolbász, sültek, rántott sajt- rántott hús, sültkrumpli, lángos, szendvics, üdítő- stb. stb. A nulladik napon 24:00 óráig alkoholos italok- energia ital, kávé és rengeteg más is vár benneteket! 

 

Harcoló oldalak

Orosz

  • Az OROSZ oldalon viselhető minták: Green Moss, Partizan SS-Leto, Partizan Meduzza, Spectre, Digital Flora, A-Tacs fg., teljes Olive, Gorka egyenruhák. ( minden orosz minta )
  • Snipernek bármilyen ghillie engedélyezett
  • A nadrág és póló, zubbony, kabát mintázata megegyező kell legyen!
  • Fejfedő: Sisak, Bonnie kalap vagy kendő viselése kötelező ami megegyezik a ruházat mintázatával – színével!
  • Taktikai mellény: Egyszínű olive vagy a ruházattal megegyező mintázatú mellények viselése megengedett.

NATO

  • A Nato oldalon viselhető minták: DPM, Flectarn, Marpat, MTP, Multicam, Woodland, Wildwood, CCE Camo, ( Minden nyugati minta )
  • Snipernek bármilyen ghillie engedélyezett
  • A nadrág és póló, zubbony, kabát mintázata megegyező kell legyen! Fejfedő: Sisak vagy Bonnie kalap viselése kötelező.
  • Taktikai mellény: Egyszínű vagy DPM, Flectarn, Marpat, MTP, Multicam, Woodland mintázatú mellények viselése megengedett.
  • A dresscode ellenőrizve lesz a játék teljes ideje alatt. Zéró toleranciát alkalmazunk.

    Aki nem tud megfelelni a szabályzatban előírt dresscode-nak, nem vehet részt a rendezvényen.

PMC
Wagner Company ( Orosz ) PMC: Olive vagy drap nadrág, fekete felső és fekete baseball sapka. Taktikai kiegészítők színvilága: bármi

Blackwater ( NATO ) PMC: Kék farmer nadrág, bármilyen színű kockás ing, világos színű rövidujjú, világos színű baseball sapka. Taktikai kiegészítők színvilága: bármi

02

Másik oldal rádiójának zavarása, lehallgatása. Ezt egy alap feladathoz fogjuk kötni. Egy rádió állomást fogunk létrehozni. Aki ezt a területet és az állomást birtokolja, az lehallgathatja, zavarhatja a többiek csatornáit.

Játékról

A térségben hatalmas a feszültség. Az Orosz haderő már az Ukrán határon és lerohanásra készül. NATO is felvonultatja haderejét és demilitarizált területet hozna létre. Védeni kívánja a nyersanyagokat, a lakosságot és az Oroszok által likvidálásra szánt Ukrán csapatok vezetőit.
Az Ukrán haderő mindent megtesz azért, hogy független maradjon, ezáltal összetűzésbe került politikailag már mindegyik féllel, a helyzet pattanásig feszült.
Ukrán oldalon harcolók feladata a térség védelme, az oda betörő külső erők visszaszorítása. Amennyiben politikai egyezség készül valamelyik irányban, a kapott utasításoknak megfelelően cselekszik. Politikai vezetőikhez hűek!!!
A területükön találhatók nyersanyagok mint például ivóvíz, üzemanyag-finomító, élelmiszerraktár, valamint egy nagyobb volt szovjet fegyverraktár. Feladat lesz bőven minden fél számára 🙂
 

2022. június 25-én 10:00 órakor az oldal Pk kap egy borítékot, benne különféle utasításokkal. Igen, jelenleg egyik oldal vezetése sem tudja, hogy mit kell csinálni, mikor mire kell készülnie. ( Aki volt tavaly annak nem lesz újdonság )  A két oldal, a játék során nincs kapcsolatban, nem lesz egyeztetve semmi!!! Rengeteg feladatot tartogatunk számotokra, közte az egyik, hogy fel kell deríteni a területet. Mindent magatoknak kell megszervezni és megszerezni! Rendelkezésetekre bocsátunk gépkocsikat, amiket a pályán helyezünk el.  Ellenséges erők azonosítása ( csapatok leírása- ruházat, felszerelés;  fényképek készítése ), ellenséges oldalt vezető személy beazonosítása ( fényképfelvétel készítése ) elfogása- kiszabadítása.

 

airsoftarenabudapest

A játék során parancsnoki lánc lesz életben! Amit az oldal Pk valamint a megbízott szakasz- vagy rajparancsnok kiad utasítást, a legjobb tudásodnak megfelelően hajtsd végre! A játék során önálló pew pew nem lesz engedélyezve! Azon játékosokat akik a szabályokat nem tartják be, az oldal PK egyeztetve a szervezővel a játékból kizárhatja, haza küldheti! Azon játékost aki a játék során kirívó magatartást tanúsít valamint a játékban használt replikája kiugróan eltér az engedélyezett FPS értéktől azonnali hatállyal az oldal Pk valamint a szervező a játékból kizárhatja! Ebben az esetben plusz büntető perceket is össze szed az oldal, vagyis a visszaállási idő növekszik! 

Fegyverraktár védelme nagyon fontos lesz, hiszen ennek felrobbantása esetén az ott tárolt eszközöket 2 órán keresztül nem lehet használni!!! Amennyiben az ellen oldal vezetését foglyul tudjátok ejteni és a saját HQ-ra sértetlenül el tudjátok szállítani extra jutalomban részesültök! Foglyot csak abban az esetben lehet ejteni, ha játékban van az illető!!!

A játék során dedikált rakéta és aknavető egységeket kell az oldal PK- nak szervezni. Csak és kizárólag ezen személyek használhatják a játék során rendelkezésetekre álló technikát!- persze azért, hogy legyen nálatok ilyen, meg kell küzdeni  😉 Rakétát csak is rakéta indító eszközből lehet működtetni! A rakétát minimum 45 fokos szögben  kell elműködtetni. A robbanás alatt tartózkodók 20 méter átmérőjű körben kiesnek a játékból, nem medicelhetőek. 10 perc elteltével hagyhatják el a helyszínt!

Újdonság is lesz! Pirotechnikus aki robbantásokat fog végrehajtani! ( Aki volt a Kabul az utolsó 12 óra játékon tudja miről beszélünk ) 

Folyamatos játékra készüljetek, az erőtöket próbáljátok beosztani!  Az éjszaka során éjjellátó, hőkamera használata engedélyezett! 

Realisztikus játékélményt szeretnénk nektek adni 🙂

Késelés:

Csak gumikéssel lehet végrehajtani, mellkason egy keresztet imitálva, vagy pedig nyakhoz érinteni. Nem szúrunk, ütünk valamint nem dobjuk a játék kést a másik felé!!! Azon játékost akit megkéselnek, hangosan nem jelzi, csak a 10 perc kivérzési idő után jelzi csapattársainak.
03

Gépkocsik használata
Tavalyi roncsokból kiindulva, idén csak szervező vezetheti a gépkocsikat!