Eseményről
01
Május 09.
A területre való érkezés megkönnyítésére a gps-be üsd be: ARAHSE airsoftpálya Bodoglár. Központi parkolóba fogtok érkezni. Természetesen lehetőség lesz arra, hogy saját gépkocsival behajtsatok az oldalak HQ-jára. Ott kipakoljatok, majd a gépkocsikkal a központi parkolóba kell leállnotok!
Május 09-én 08:00 órától lehet a területre érkezni egészen 18:00 óráig, utána zárnak a kapuk! Amennyiben megcsúszol vagy bármi közbe jön és nem tudsz a megadott időben érkezni a szervezőt keresd telefonon (Airsoft Aréna vagy az ARAHSE)!!! Későn érkezőknek a központi parkolóban lesz csak lehetőségük kipakolni és szervezői gépkocsi szállítja majd be Őket! Ennek egyik fő oka, hogy pénteken 20:00-tól indul majd a játék!!!
A játék napján a helyszínen jegyet nem tudsz venni! Nem lesz lehetőség felszerelés bérlésre! Ha valamit nem sikerült magaddal hozni, kint lesz az Airsoft Aréna Shop.
2025-ben nincs nulladik nap…ezáltal szeszes italt és bármilyen kábítószernek minősölű anyagot senki sem fogyaszthat!
Harcoló oldalak
A dresscode ellenőrizve lesz a játék teljes ideje alatt. Amennyiben a ruházatok nagyon egybe olvadnak, lehetőségetek lesz karszalag bevezetésre. Keleti oldal piros, nyugati oldal kék szalagot fog viselni- szalagokat hozzatok magatokkal. Ghillie-t viselő játékosoknak a szalag viselése kötelező!
Keleti oldal
- Az keleti oldalon viselhető minták: Minden keleti minta engedélyezett! Green Moss, Partizan SS-Leto, Partizan Meduzza, Spectre, Digital Flora, A-Tacs fg., teljes Olive, Gorka egyenruhák, Fekete ruházat ( tartalmazza a balck multicam ruhát )
- Ghillie-t viselő játékosoknak – piros jelző szalag viselése kötelező
- A nadrág és póló, zubbony, kabát mintázata megegyező kell legyen!
- Fejfedő: Sisak, Bonnie kalap, baseball sapka vagy kendő viselése kötelező ami megegyezik a ruházat mintázatával – színével!
- Taktikai mellény: Egyszínű ( olive ) vagy a ruházattal megegyező mintázatú mellények viselése megengedett.
- • Járőrözés a határ mentén, megakadályozni a nyugati erők áttörését
- • Áttörési pontokat keresni a határon, ahol a csempészeket át kell juttatni és a szabotázs akciókat el lehet indítani.
- • Fedezni és kiépíteni a csempész útvonalakat az erdős területen.
- • vegyifegyver laborokat építeni, minimum 1 -nek folyamatosan üzemelni kell!
- • Legalább 2 fegyverraktárt fel kell állítani, álcázni, ide kell gyűjteni a kész csomagokat, majd ezekről eljuttatni a reptérre az esti részig!
- • Megakadályozni, hogy a 2 vegyész megszökjön, vagy NATO fogságba essen.
- Saját HQ építése
- • Felkutatni és megsemmisíteni a csempész útvonalakat a nyugati erdős területen.
- • Felkutatni és felrobbantani a vegyifegyver laborokat és elfogni az ott tevékenykedő vegyészt.
- • Megakadályozni, hogy a 2 vegyészt A keleti erők elvigyék a rajtaütések során a fegyver laborokból.
- • Meg kell akadályozni, hogy a NATO reptér Keleti kézre kerüljön, és a kifutót felrobbantsák
- • Fix géppuska fészkeket felszámolni a lerakatok közelében!
Nyugati oldal
- A Nyugati oldalon viselhető minták: DPM, Flectarn – desert is , Marpat, MTP, Multicam, Woodland, Magyar Boci, Snipernek bármilyen ghillie engedélyezett – jelölő szalag viselése kötelező
- Ghillie-t viselő játékosoknak kék jelőlő szalag viselése kötelező!
- A nadrág és póló, zubbony, kabát mintázata megegyező kell legyen! Fejfedő: Sisak ruházattal egyező huzattal – Bonnie kalap vagy baseball sapka – ruházattal egyező színvilág -viselése kötelező.
- Taktikai mellény: Egyszínű ( fekete – tan ) vagy a felsorolt színvilággal egyező mintázatú kiegészítők viselése megengedett.
02
Másik oldal rádiójának zavarása, lehallgatása. Ezt egy alap feladathoz fogjuk kötni. Egy rádió állomást fogunk létrehozni. Aki ezt a területet és az állomást birtokolja, az lehallgathatja, zavarhatja a többiek csatornáit.
Játékról
Alap sztori:
Orosz szakadárok betörtek a lengyelországi erdőségekbe és ott illegális vegyi fegyver laborokat létesítettek, hogy az eladásból származó bevételből pénzeljék az oroszok titkos háborús szabotázs akcióit.
Az egyik vegyészük megszökött és menedékjogért cserébe információkat adott át a NATO helyi erőinek, hogy segítségükkel felszámolhassák a titkos droglaborokat, lerakatokat és szállítási útvonalakat.
A feladat kényes, mert ha a sajtó megneszeli, hogy az oroszok a NATO országokban tevékenykednek, vagy lengyel területeken illegális vegyi fegyverek lehetnek, az eszkalációhoz vezetne.
A játék során parancsnoki lánc van életben! Amit az oldal Pk valamint a megbízott szakasz- vagy rajparancsnok kiad utasítást, a legjobb tudásodnak megfelelően hajtsd végre! A játék során önálló pew pew nem lesz engedélyezve! Azon játékosokat akik a szabályokat nem tartják be, az oldal PK egyeztetve a szervezővel a játékból kizárhatja, haza küldheti! Azon játékost aki a játék során kirívó magatartást tanúsít valamint a játékban használt replikája kiugróan eltér az engedélyezett Joule értéktől azonnali hatállyal az oldal Pk valamint a szervező a játékból kizárhatja! Ebben az esetben plusz büntető perceket is össze szed az oldal, vagyis a visszaállási idő növekszik! Trusty-k lesznek bevezetve. Minden oldalon 10-10 személy kap erre felhatalmazást. Első sorban saját oldalukon tartanak rendet, de vitás esetekben döntenek. Szervezővel való egyeztetés során kizárhatnak játékosokat! ( pl.: nem megengedett, kultúrálatlan valamint sportszerűtlen viselkedés )
Fegyverraktár védelme nagyon fontos lesz, hiszen ennek felrobbantása esetén az ott tárolt eszközöket 2 órán keresztül nem lehet használni!!! Amennyiben az ellen oldal vezetését foglyul tudjátok ejteni és a saját HQ-ra sértetlenül el tudjátok szállítani extra jutalomban részesültök! Foglyot csak abban az esetben lehet ejteni, ha játékban van az illető!!! Fogoly maximum 30 percet tölthet fogságban!

A játék során dedikált rakéta és aknavető egységeket kell az oldal PK- nak szervezni. Csak és kizárólag ezen személyek használhatják a játék során rendelkezésetekre álló technikát!- persze azért, hogy legyen nálatok ilyen, meg kell küzdeni. Rakétát csak is rakéta indító eszközből lehet működtetni!
Pirotechnikus aki robbantásokat fog végrehajtani! A játék során elműködtetett robbanások is „sérüléseket” okoznak! Tehát aki a robbanás közelében tartózkodik- taposó akna esetében 5m sugarú kör; – bomba esetén 15m sugarú körben halálos sebet kap a játékos, 10 perc kivérzés után rajszíntű a visszaállás.
Folyamatos játékra készüljetek, az erőtöket próbáljátok beosztani! Az éjszaka során éjjellátó, hőkamera használata engedélyezett! Realisztikus játékélményt szeretnénk nektek adni.
Az idei évben, a korábbi játékok tapasztalatait figyelembe véve Május 9-én Pénteken 20:00- 24.00, Szombaton 10:00-24:00-ig, LESZ JÁTÉK!!!
A köztes időben fegyverszünet lesz, a játék szünetel.
Szombaton a játék után mindenki ki tudja magát pihenni, mindkét oldalon kijelölt helyen lehet majd tábortüzet létrehozni és beszélgetni. ( ne macskásodj le… ) Vasárnap rekreációs összepaklolós nap lesz!
A köztes időben fegyverszünet lesz, a játék szünetel.
Természetesen, ha megfelelő létszám marad a játékban, nem állunk le!!! Mivel ebben az évben a pálya egész területe ingame, így folyamatosan tudunk Veletek foglalkozni!
Késelés:
03
A szervező által biztosított járműveket csak szervező vezetheti! Azon harci járműveket amiket játékosok hoznak be csak Ők vezethetik! Ezen gépkocsikat feltartóztatni lehet, de rabolni nem! A kilőtt jármű utasai kivérzést követően nem vihetik magukkal a járművet, az ott marad, vissza kell majd szerezniük!