Eseményről
01
Május 12
A területre való érkezés megkönnyítésére a gps-be üsd be: 46.481654, 20.075376 Ópusztaszer…. így biztosan megtalálsz bennünket. Ópusztaszerről ki lesz táblázva. Központi parkolóba fogtok érkezni. Innen lesztek kiszállítva a bázisokra.
Május 12-én 10:00 órától lehet a területre érkezni egészen 22:00 óráig! 13-án 06:00-08:00 óráig lehet belépni, utána zárnak a kapuk! Amennyiben megcsúszol vagy bármi közbe jön és nem tudsz a megadott időben érkezni a szervezőt keresd telefonon ( Airsoft Aréna vagy az ARAHSE )!!!
A játék napján a helyszínen jegyet nem tudsz venni! Nem lesz lehetőség felszerelés bérlésre!
Nulladik napon mindkét oldal saját maga építi meg HQ-ját és a külső fegyver raktárát. Az építéshez rendelkezésetekre fog állni faanyag, homokzsák, különböző takaróhálók. Gyalásót illetve az építés felgyorsításához szerszámokat hozzatok magatokkal. A HQ-nak tartalmaznia kell: parancsnoki központot, egészségügyi központot- innen tudtok majd vissza állni a játékba. Játék kezdésig a HQ területét elhagyni maximum 50 méteres sávban lehetséges!
Büfét és a parkolót a kijelölt úton tudjátok megközelíteni! Büfében sült hurka-kolbász, sültek, rántott sajt- rántott hús, sültkrumpli, lángos, szendvics, üdítő- stb. stb. A nulladik napon 22:00 óráig alkoholos italok- energia ital, kávé és rengeteg más is vár benneteket! Nulladik napon 22:00 óráig lehet alkoholos italt fogyasztani, kultúrált körülmények között. Azt a személyt aki a másikat zavarja valamint csutak részegre – szervező határozza meg az állapotod és nem Te vagy a haverod – issza magát azonnali hatállyal kizárjuk a játékból.
Harcoló oldalak
A dresscode ellenőrizve lesz a játék teljes ideje alatt. Zéró toleranciát alkalmazunk. Aki nem tud megfelelni a szabályzatban előírt dresscode-nak, nem vehet részt a rendezvényen.
Keleti oldal
- Az keleti oldalon viselhető minták: Green Moss, Partizan SS-Leto, Partizan Meduzza, Spectre, Digital Flora, A-Tacs fg., teljes Olive, Gorka egyenruhák. ( minden orosz minta ), Feket ruházat ( tartalmazza a balck multicam ruhát )
- Snipernek bármilyen ghillie engedélyezett
- A nadrág és póló, zubbony, kabát mintázata megegyező kell legyen!
- Fejfedő: Sisak, Bonnie kalap vagy kendő viselése kötelező ami megegyezik a ruházat mintázatával – színével!
- Taktikai mellény: Egyszínű vagy a ruházattal megegyező mintázatú mellények viselése megengedett.
- Saját HQ építése
- áteresztő pontok, megfigyelő bázisok valamint átjátszó központok, előretolt HQ épületek létrehozása.
- Ellenséges haderő fegyver raktárának felrobbantása, területeinek és épületeinek elfoglalása.
- Ellenséges terület felderítése
- Ellenséges csapatok azonosítása, amennyiben lehetséges fotók készítése
- Ellenséges oldalparancsnok beazonosítása, elfogása kijelölt bázishelyre történő szállítása
- Saját HQ építése
- áteresztő pontok, megfigyelő bázisok valamint átjátszó központok, előretolt HQ épületek létrehozása.
-
Ellenséges haderő fegyver raktárának felrobbantása, területeinek és épületeinek elfoglalása.
- ellenséges terület felderítése
- ellenséges csapatok azonosítása, amennyiben lehetséges fotók készítése
- ellenséges oldalparancsnok beazonosítása, elfogása, bázis helyre történő elszállítása
Nyugati oldal
- A Nyugati oldalon viselhető minták: DPM, Flectarn – desert is , Marpat, MTP, Multicam, Woodland, Snipernek bármilyen ghillie engedélyezett
- A nadrág és póló, zubbony, kabát mintázata megegyező kell legyen! Fejfedő: Sisak ruházattal egyező huzattal – Bonnie kalap vagy baseball sapka – ruházattal egyező színvilág -viselése kötelező.
- Taktikai mellény: Egyszínű vagy a felsorolt színvilággal egyező mintázatú kiegészítők viselése megengedett.
02
Másik oldal rádiójának zavarása, lehallgatása. Ezt egy alap feladathoz fogjuk kötni. Egy rádió állomást fogunk létrehozni. Aki ezt a területet és az állomást birtokolja, az lehallgathatja, zavarhatja a többiek csatornáit.
Játékról
Jelenleg senki földjén élők megpróbálnak mindkét fél felé kedvesen közeledni. Vezetésük mindent megtesz azért, hogy független maradjon, ezáltal összetűzésbe került politikailag már mindegyik féllel, a helyzet pattanásig feszült. Az itt harcolók feladata a térség védelme, az oda betörő külső erők visszaszorítása. Amennyiben bármilyen egyezség készül valamelyik irányban, a kapott utasításoknak megfelelően cselekszik.
2023. május 13-án 10:00 órakor az oldal Pk kap egy borítékot, benne különféle utasításokkal. Igen, jelenleg egyik oldal vezetése sem tudja, hogy mit kell csinálni, mikor mire kell készülnie. ( Aki volt az elmúlt években annak nem lesz újdonság ) A két oldal, a játék során nincs kapcsolatban, nem lesz egyeztetve semmi!!! Rengeteg feladatot tartogatunk számotokra, közte az egyik, hogy fel kell deríteni a területet. Mindent magatoknak kell megszervezni és megszerezni! Rendelkezésetekre bocsátunk gépkocsikat, amiket a pályán helyezünk el. Ellenséges erők azonosítása ( csapatok leírása- ruházat, felszerelés; fényképek készítése ), ellenséges oldalt vezető személy beazonosítása ( fényképfelvétel készítése ) elfogása- kiszabadítása.
A játék során parancsnoki lánc van életben! Amit az oldal Pk valamint a megbízott szakasz- vagy rajparancsnok kiad utasítást, a legjobb tudásodnak megfelelően hajtsd végre! A játék során önálló pew pew nem lesz engedélyezve! Azon játékosokat akik a szabályokat nem tartják be, az oldal PK egyeztetve a szervezővel a játékból kizárhatja, haza küldheti! Azon játékost aki a játék során kirívó magatartást tanúsít valamint a játékban használt replikája kiugróan eltér az engedélyezett Joule értéktől azonnali hatállyal az oldal Pk valamint a szervező a játékból kizárhatja! Ebben az esetben plusz büntető perceket is össze szed az oldal, vagyis a visszaállási idő növekszik! Trusty-k lesznek bevezetve. Minden oldalon 10-10 személy kap erre felhatalmazást. Első sorban saját oldalukon tartanak rendet, de vitás esetekben döntenek. Szervezővel való egyeztetés során kizárhatnak játékosokat! ( pl.: nem megengedett, kultúrálatlan valamint sportszerűtlen viselkedés )
Fegyverraktár védelme nagyon fontos lesz, hiszen ennek felrobbantása esetén az ott tárolt eszközöket 2 órán keresztül nem lehet használni!!! Amennyiben az ellen oldal vezetését foglyul tudjátok ejteni és a saját HQ-ra sértetlenül el tudjátok szállítani extra jutalomban részesültök! Foglyot csak abban az esetben lehet ejteni, ha játékban van az illető!!!

A játék során dedikált rakéta és aknavető egységeket kell az oldal PK- nak szervezni. Csak és kizárólag ezen személyek használhatják a játék során rendelkezésetekre álló technikát!- persze azért, hogy legyen nálatok ilyen, meg kell küzdeni 😉 Rakétát csak is rakéta indító eszközből lehet működtetni!
Újdonság is lesz!
Pirotechnikus aki robbantásokat fog végrehajtani! ( Aki volt a Kabul az utolsó 12 óra játékon tudja miről beszélünk ) A játék során elműködtetett robbanások is „sérüléseket” okoznak. Tehát aki a robbanás közelében tartózkodik- taposó akna esetében 5m sugarú kör; – bomba esetén 15m sugarú körben halálos sebet kap a játékos, 10 perc kivérzés után rajszíntű a visszaállás.
Folyamatos játékra készüljetek, az erőtöket próbáljátok beosztani! Az éjszaka során éjjellátó, hőkamera használata engedélyezett! Realisztikus játékélményt szeretnénk nektek adni 🙂
MIVEL AZ ELMÚLT ÉVEKBEN SEM SIKERÜLT VÉGIG JÁTSZANI A NAPOT, ÚGY DÖNTÖTTÜNK, HOGY SZOMBATON 10:00- VASÁRNAP 02:00 LESZ JÁTÉK, MAJD VASÁRNAP 06:00-12:00-IG LESZ JÁTÉK.
A köztes időben fegyverszünet lesz, a játék szünetel.
Késelés:
03
A szervező által biztosított járműveket csak szervező vezetheti! Azon harci járműveket amiket játékosok hoznak be csak Ők vezethetik! Ezen gépkocsikat feltartóztatni lehet, de rabolni nem! A kilőtt jármű utasai kivérzést követően nem vihetik magukkal a járművet, az ott marad, vissza kell majd szerezniük!