OPERATION GET THE F#@K HOME

2024. 06.15. CSÉVHARASZT 51-ES KÖRZET

TÖRTÉNET, FELADATOK:

1983. október 25-én hajnalban az Egyesült Államok támadást indított Grenada ellen és megkezdődött az Urgent Fury hadművelet. A támadás céljait részletezve Reagan elnök az ott tartózkodó amerikaiak evakuálását, „a káosz megelőzését”, s „a rend és a törvényesség helyreállításának biztosítását” nevezte meg. A megszálló haderő az Egyesült Államok hadseregének gyors bevetésű haderőiből, tengerészgyalogságból, a hadsereg Delta erőiből, valamint a haditengerészet SEAL -eiből állt.

A játék idejére az amerikai civilek kimenekítése és az Urgent Fury hadművelet már befejeződött, ezért a vezérkar elrendelte a (fiktív) Get The F#@K Home hadművelet végrehajtását, azaz az invázió alatt létrehozott ideiglenes előretolt állások és hírszerző központok (FOB-ok) kimenekítését, felszámolását, valamint az invázió alatt feltárt
robbanószerek és fegyver-lerakatok megsemmisítését, továbbá a szovjetek térségbeli tevékenységeiről szóló begyűjtött titkos dokumentáció előzetes kiértékelését és kimenekítését.
Az USA haderőiből már csak egy maroknyi különleges erő maradt hátra, hogy az utolsó előretolt állást felszámolja, ami kell azt összeszedje, kimenekítse, ami nem, azt a levegőbe küldje, és utána „húzás haza a f….enébe!”

Harcoló oldalak:

Grenada hadsereg oldal: elszánt, helyi katonák és kubai zsoldosok, akik a legkegyetlenebb
módoktól sem riadva tevékenykednek a területükön. Próbálják felderíteni, visszaszerezni és
megvédeni az USA által feltárt és egybe gyűjtött fegyver-lerakatokat – itt is tudnak tárazni, ha
a katonák nem robbantották fel -, valamint az USA által használt épületeket, központokat (FOB-okat). Feladatuk lesz a fegyver-lerakatok felkutatása és védelme, a területük védelme,
az evakuációk megakadályozása és a titkosított információból a lehető legtöbb visszaszerzése, a katonai egységek összezavarása, rajtatütések végrehajtása, valamint minél több FOB elfoglalása és megtartása.

USA oldal: feladata a megadott területen a kivonás végéig megvédeni a kialakított USA előretolt állásokat (FOB-okat) és hírszerző központot, valamint a fegyverkészleteket. A begyűjtött információt ki kell értékelni és amit az oldalparancsnokság titkosított dokumentumnak minősít, azt ki kell menekíteni a területről. A kimenekítést mindig egy megadott zónából lehet végezni, melyet biztosítani kell egészen a járművek megérkezéséig
és távozásáig. Az USA oldal fő célja, hogy sem amerikai, sem ellenséges fegyver-lerakat ne maradjon a területen, lehetőség szerint minél több titkos dokumentáció és információ kerüljön evakuálásra, és a végén az USA HQ és valamennyi USA harcos egészben és jókedvűen „húzzon haza a f….enébe”!
A játék fő kihívása mellett külön feladatokat küldetéseket is tartogatunk számotokra.

A CÉL EGYÉRTELMŰ, NINCS MEGÁLLÁS, NINCS PIHENÉS, NINCS MEGHÁTRÁLÁS.

HARC A VÉGSŐKIG!

DRESSCODE:

Minden játékon visszatérő probléma, pedig előre kiírjuk, ezért továbbra is szigorúan ellenőrizni fogjuk! Ha bárki öltözéke nem megfelelő, első körben megkérjük a korrekcióra, pl.: sapkát vegyen fel. Ha nem megy, akkor megköszönjük neki a játékot!
Kérünk Titeket, hogy ne hozzuk egymást olyan helyzetbe, hogy valakit ezért bentről a parkolóból, vagy az eligazítás után haza kelljen küldeni. Ha nincs olyan felszerelésed, ami a dresscode-ban engedve van, akkor ne abban gyere. Iszonyú kellemetlen, Nektek
is, nekünk is és nem is azért szervezzük a játékot!

Dresscode/GRENADA hadsereg:
– Civil, vagy PMC, vagy egyszínű öltözet, farmer, kockásing. Semmilyen terepminta nem engedélyezett a ruházaton. Pl.: full OD, full TAN, full fekete, farmer + póló, OD-fekete, TAN- fekete stb.
– Mellény/málha lehet egyszínű, valamint terepmintás is.
– Ghillie tilos, csak civilben, vagy PMC-ben lehet a sniper is! Álcakendő viselése is tilos!
– Fejfedő viselése kötelező! Lehet egyszínű boonie, baseball sapka, kendő, shemagh, bármi, ami nem terepmintás, vagy ghillie/leveles. SISAK viselése ezen az oldalon NAPPAL TILOS, az ÉJSZAKAI JÁTÉKON NEM TEREPMINTÁS HUZATTAL ENGEDÉLYEZETT! A hajad nem minősül egyszínű fejfedőnek!!
Paintball maszk viselését kérjük mellőzni.

Dresscode/USA oldal:
– Minden modern katonai terepszínű minta engedélyezett. Egyszínű, vagy civil/PMC ruházat ezen az oldalon tilos!!!
– Mellény/málha lehet egyszínű, valamint az oldalon engedélyezett ruházatokkal megegyező mintázat. Sisak, boonie, baseball sapka engedélyezett, de csak az oldalon engedélyezett ruházatokkal megegyező mintázatú! Tehát multicam felszereléshez multicam fejfedő!
– Ghillie ezen az oldalon engedélyezett, teljes ghillie, álcakendő, leaf-boonie, fél ghillie is.
– Fejfedő viselése kötelező! Csak terepmintás boonie, baseball sapka, bármi, de csak terepmintás. SISAK viselése ezen az oldalon CSAK RUHÁZATTAL EGYEZŐ TEREPMINTÁS HUZATTAL ENGEDÉLYEZETT! Tehát Multicamhez egyszínű fekete nem jó.
Amennyiben a huzat alól kilóg valamennyi egyéb szín, az nem probléma.

Paintball maszk viselését kérjük mellőzni.
Arra kérünk mindenkit, hogy próbáljatok meg rajonként egységes ruházatban – ruha, mellény, technikai kiegészítők, fejfedők – megjelenni.

KÖTELEZŐ:

Védőszemüveg, narancs színű találatjelző, minél több rádió, megfelelő dresscode és az etikus viselkedés maradéktalan betartása, éjszakai játékhoz tracer/lámpa, piros színű világító találatjelző, folyadék (víz), étel, akinek kell gyógyszer, a medikeléshez fehér
géz/fásli/ruhadarab és/vagy CAT.

MEDIC:

Minden harcoló alakulatban kötelező dedikált Medic! A Medic MAGÁT KEZELHETI, DE HANGOSAN TÁRSÁT ODA KELL HÍVNIA SEGÍTENI! Továbbá saját harcoló oldalán bárkinek, tehát más baráti játékosnak nyújthat segítséget!
Kötelező annyi kötszerrel rendelkeznie ahány fős a raj + 1 saját magának opciósan. Tehát 8 fős raj esetén a MEDIKnél 9 kötszer lehet.
Ezen felül minden játékosnál lehet 1 kötszer, amit csak saját gyógyítására használhat fel.
MINDEN TALÁLAT, TALÁLAT! Bakancs, ghillie, sisak, plate, HPA palack, fegyver találatot is meg kell adni, figyeljetek ezekre is!
Az első találat esetén van lehetőséged magadat bekötözni, de közben lőhetnek rád, narancs kendő nem kell! Ez nem kötelező, csak egy plusz lehetőség, de AKI NARANCS KENDŐ ALATT KÖTÖZI MAGÁT, NEKI MEGKÖSZÖNJÜK A JÁTÉKOT.
A második találattól csak a medik gyógyíthat a nála lévő kötszerrel. Ha elfogyott a kötszer, akkor onnantól indul a rajnak a 10 perces kivérzési idő. Tehát aki még életben van, harcolhat a kivérzési idő alatt, vagy amíg ki nem lövik stb.
1. találat:
– HANGOSAN MONDOD, HOGY MEGVOLT, ELSŐ TALÁLAT. SEBESÜLT VAGY!
– Gyógyítása 30 másodperig tart, géz/fásli/fehér ruha/CAT felhelyezésével! Nem csak elszámolsz 30-ig, hanem felteszed magadra a kötést.
– MAGADAT GYÓGYÍTHATOD, HA TUDOD!
– Közben kúszhatsz, biceghetsz, csúszhatsz, mászhatsz, de készülj, hogy lőni fognak rád.
– SE FUTÁS, SE HARCOLÁS, DE INFOZHATSZ!
– Narancs kendő még nem kell!
Nem kötelező, ez egy lehetőség, hogy az első találatot, ha tudod, magadnak meggyógyíthatod, de készülj, hogy közben lőni fognak rád, ezért senki se panaszkodjon.
2. találat:
– HANGOSAN MONDOD, HOGY MEGVOLT, MÁSODIK TALÁLAT! SÚLYOS SEBESÜLT VAGY!
– Gyógyítása 60 másodperig tart, géz/fásli/fehér ruha/CAT felhelyezésével.
– CSAK A DEDIKÁLT MEDIK GYÓGYÍTHAT.
– NEM MOZOGHATSZ, MAX 2 MÉTERT OLDALRA KÚSZVA.
– SE FUTÁS, SE HARCOLÁS, SE INFOZÁS, CSAK A TÁRSAID VIHETNEK ARRÉBB LASSAN, ALÁD KAROLVA/CIPELVE.
– Narancs kendő kötelező!
Késelés, gránát, akna, bomba találat:
– NEM MONDOD BE A TALÁLATOT! HALOTT VAGY!
– Gyógyítani nem lehet.
– FELTESZED A NARANCSSÁRGA KENDŐT, NEM MOZOGSZ (max 2! métert a tűzvonalból, de nem 12-t), NEM INFOZOL!
– INDUL A RAJODNAK A KIVÉRZÉSI IDŐ! HA LETELT, A RAJOD VISSZAÁLL!
Kivérzési idő: 10 perc. Amennyiben egy rajból egy személyt sikeresen megkéseltek vagy felrobbantottak, vagy eltalálták és nincs több medik szalag a mediknél, a raj többi épenmaradt tagjának maximum 10 perce (kivérzési idő) van még játszani, utána RAJ SZINTŰ VISSZAÁLLÁS VAN! Tehát ha megkéseltél valakit az ellenfél rajából, rögtön nem kell azonnal visszaállnia a többi játékosnak is, csak 10 perc után.
A kivérzési időt kötelező a pályán kivárni akkor is, ha mindenki felrobbant, meghalt!
Visszaállási idő HQ-n/GYÜK-ön: max. 10 perc (ha ennél több kell, jelezzétek az oldalpk-nak).
FONTOS, hogy az ellátott személy nem játszik, nem lő, nem beszél! Gyógyítás közben a Társ/Medic nem lőhet! Amennyiben mégis kénytelen a Társ/Medik lőni, az ellátást újra kell kezdeni!
1 sorozatból kaptál 3 BB-t, az 1 találat. Ha utána folyamatosan lőnek és újra eltalálnak, akkor
2. találat.
Dobatás nincs, de lehetőség szerint ne lőjjük rommá a másikat, és kerüljük a felesleges fájdalomokozást.
Halottat, sebesültet fedezékként használni tilos és etikátlan!

KÉSELÉS:

Csak gumikéssel lehet végrehajtani, mellkason egy keresztet imitálva, vagy pedig nyakhoz érinteni. Nem szúrunk, ütünk, valamint nem dobjuk a játék kést a másik felé!!!

Akit megkéseltek, nem jelzi hangosan, hogy elhalálozott, 10 perces kivérzési idő után jelez
csapattársainak!

VISSZAÁLLÁS:

Csak a GYÜK-ön/HQ-n lehet újraéledni, a FOB-on, csak tárazni tudtok, visszaállni nem!

INGAME JÁRMŰVEK

Járműveket csak a szervező, vagy az általa kijelölt személy vezetheti.

Járműről fel-leszállás során, valamint a jármű érkezése, elindulása során mindenki nagyon figyeljen oda, sérülés ne történjen!
Az ingame járművek fő szabály szerint nem lőhetők, csak azok, amelyeket az eligazításon megjelölünk lőhetőnek, kérjük erre (is) figyeljetek oda!
Ingame járművek státuszáról mindig az oldalparancsnok adja az infot. Járművet megállítja az elé dobott füst, gránát, pirotechnika, vagy a rálőtt 40mm BB raj. Az ingame jármű elfoglalható az ellenféltől, amennyiben az oldalparancsnok erre utasítást ad.

RÁDIÓ HASZNÁLATA:

Minden raj a saját oldalparancsnokával lesz kapcsolatban!
Grenada hadsereg: PMR 2-3-4;
USA Oldal: PMR 5-6-7 kiosztás.
Bármi probléma merülne fel, úgy az OldalPK egyeztet a szervezővel az 1-es PMR csatornán!!!
Valamint, az előre regisztrált rajok a már beállított frekvenciákat tudják használni!
Játék során nem lehet lehallgatni másik oldal rádiózását, csak amennyiben ez külön feladatként elrendelésre kerül.
RÁDIÓ MINDEN RAJNÁL LEGYEN MINÉL TÖBB, MERT HA NINCS, VAGY NEM HASZNÁLJÁTOK, NEM FOGTOK TUDNI JÁTSZANI, MÉG VISSZAÁLLNI SEM MINDIG, MIVEL NEM BIZTOS, HOGY STATIKUS HELYEN LESZNEK A HQ-K.

JÁTÉK BESOROLÁSA: Katonai harcászati szimuláció.

RÉSZVÉTELI DÍJ:

7000-Ft, ami a helyszínen fizetendő.

JOGI MEGFELELÉS:

A Szabályzat (kiírás), az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF), az Adatkezelési Tájékoztató, valamint minden kapcsolódó szabályzó a regisztrációnál megtalálható lesz. Akinek bármilyen ismert egészségügyi problémája, (gyógyszer) allergiája van, azt saját
felelősségére, kifejezett hozzájárulásával kérjük, hogy jelezze a szervezőnél. A jó játék élménynél és az etikus viselkedésnél csak a biztonságotok és az egészségetek fontosabb, ezért kérjük jelezd, az információt diszkréten, a hatályos jogszabályok betartása mellett
kezeljük, de jó, ha tudunk róla. A játék végével pedig quot;kiselefánt módra" elfelejtjük, azt nem kezeljük tovább, harmadik fél részére pedig nem adjuk át.

ALAPÉRTÉKEK:

Az Airsoft becsület játék! Mindkét oldal a saját és a másik fél számára korrekten járjon el találat megadásokkal kapcsolatban. Játszani jöttök, élményekért, kikapcsolni, szórakozni, nem nyerni!
A találatmegadás és az etikus viselkedés alapérték a játékon is az érkezéstől a távozásig. Ha valaki etikátlanul, sportszerűtlenül viselkedik, másokkal veszekszik fenntartjuk a jogot, hogy hazaküldjünk, súlyos esetben, mérlegelést követően a
továbbiakban általunk rendezett játékokon sem vehet részt.

JÁTÉKRA VONATKOZÓ SZABÁLYOK:

A játék során a játék marshallok, valamint a trustyk utasításait maradéktalanul be kell tartani! Amennyiben ellenőrzésre szólít magához, annak eleget kell tenni! Azt a játékost, aki valótlan adatokat adna meg vagy vitába kezd egy döntéssel kapcsolatban, azonnal kizárjuk a játékból!!! Az ellenőrzés során a marshall vizsgálhatja a replika erősségét, a játékosnál megtalálható tárak kapacitását, éles szúró-vágó eszközöket.

KORHATÁR:

Betöltött 16 évtől várjuk elvihatott játékosokat azzal, hogy a 16 és 18 év közötti játékosoknak szülői nyilatkozatot kell leadnia, mely a https://airsoftarena.hu/szabalyzat/ linken elérhető Szabályzat utolsó oldaláról letölthető.

REPLIKÁK BESOROLÁSA:

MASZ 2015 az irányadó.

CHRONO:

Joule alapján fogunk mérni! (Karabély- pisztoly 1.5 Joule, DMR – 2.4 Joule, Sniper 3.3 Joule maximális érték saját BB-vel mérve).

TÁRAZÁS:

Kizárólag FOB-on, vagy a GYÜK-ön (HQ-n), ahol és amennyiben van HQ.
TÁRAK, BIRTOKOLHATÓ BB-K SZÁMA:

MIDCAP, Low-realcap tár engedélyezett!
Hicap illetve motoros tár tilos!!!- kivéve támogató géppuskához.

Az alábbi BB limitet javasoljuk a problémák és a viták megelőzése érdekében. Ha betartod, azt megköszönjük.
Lövészek (assault): maximum 100 BB/ tár!!! – összesen 600 BB
DMR: maximum 50 BB/ tár – összesen 300 BB
Sniper: maximum 40 BB/ tár – összesen 200 BB
Támogató géppuska: összesen 2000 BB/ rakasz összesen 2 rakasz lehet nála!!! Karabély motoros tárral, vagy Hi-Cap tárral nem minősül támogató fegyvernek!

MÁSODLAGOS replika összesen 2 db tár, max 30 BB/ tár!
Sokan kérdeztétek, hány fegyvert vihetsz magaddal, menet közben át lehet-e szerelkezni pl.:
sniper majd assault… mindent lehet! Amennyiben bírod, egyszere mindent IS vihetsz magaddal a szabályozások figyelembevételével!
Szeretjük és javasoljuk az egyeslövést, vagy a rövid sorozatokat. Feleslegesen BB-t szórni, darálni nem kell, próbáljátok ki, sokkal élvezetesebb a játék.

ÉPÜLET ÉS KÖRNYÉKE CSAK EGYESLÖVÉS, VALAMINT AZ ESTI JÁTÉKON IS CSAK EGYESLÖVÉS VAN!

ESTI JÁTÉK:

Tracer vagy villantás, torkolat imitáció kötelező! EZ MINDEN REPLIKÁRA VONATKOZIK, PISZTOLYRA IS! Az esti játékban CSAK EGYES LÖVÉS játszik, valamint MAXIMUM 1.5 Joule vagy az alatti replikák.
Éjjellátó, hőkamera szintén alkalmazható! Kötelező piros találat jelző lámpa, lightstick, kerékpár lámpa, bármi, ami pirosan megvilágít és a másik félnek jelzést ad, hogy nem vagy játékban vagy várod a mediket.
Esti játékon is figyeljetek a találat megadásra, mert a mai hőkamerák és digitális éjellátók nem csak látják, hanem fel is veszik, ha valaki nem adja meg a találatot. A trustyknál is van eszköz, ne legyen ebből sem probléma, sajnos tapasztaltunk ilyet, írtó kellemetlen volt ezért hazaküldeni játékosokat.

GRÁNÁTOK, PIROTECHNIKA:

Piro gránát, füstbomba időjárási viszonyoktól függően használhatóak előzetes bemutatást követően!!!
Thunder B, gumitalpas, BB szórós minden fajtája használható azzal, hogy ha műanyag (hasadó) héjast használtál, akkor használat után a műanyag (hasadó) héjat ne dobd el, hanem a szemétkosárba dobd ki!!! Hanggránát kis helységben a teljes szobát viszi, nagyobb, vagy nyílt térben 5 méteres sugarú körben pusztít – fedezék szélétől 1 méteres sugarú körben is, fedezéktől függetlenül.
Csak a betonfal lehet fedezék. Ajtónyílásban állsz 5 méteren belül, tedd fel a narancskendő.
BB szóró gránát esetében csak a BB találat esetén!
TAG Innovation Reaper 40mm granyó is használható, annyi megkötéssel, hogy közvetlen emberre nem lőhetsz vele (tehát: csak gépkocsikra, épületekre), valamint csak nappal használhatod! Szervezőnek előzetesen be kell mutatni! Szervezőnek előzetesen be kell mutatni!
A játék során rengeteg, általunk telepített pirotechnika kerül felhasználásra. Amennyiben valamelyik elműködtetésre kerül, a közelében 15 m sugarú körben minden játékos halott lesz! Ki fogunk adni technikát, erre kiképzett rajoknak. Ezeket a technikákat szintén előre – útvonalon, bázison, meghatározott feladatok elősegítésére – fel tudják majd használni!

AZ ALÁBBI IDŐREND LESZ ÉRVÉNYBEN:

Beléptetés, regisztráció 9:00-10:30
Chrono: 9:00-11:00 (Karabély- pisztoly 1.5 Joule, Dmr – 2.4 Joule, Sniper 3.3 Joule
maximális érték saját BB-vel mérve)
Eligazítás 11:30-11:45

Nappali játékrész 12.00-18:00
Esti átszerelés és játék: napszaktól függően ~18.00-22.00-ig (Az esti játék opcionális).
Kapuzárás 23:00
Az esti és a nappali játékrész közt lesz szünet/lehetőség átszerelni, valamint szükség esetén tartunk szüneteket, amennyiben kell. A pihentetésre odafigyelünk, de kérjük, hogy Ti is figyeljetek oda rá!n